@Santa-carmen en dollemina 23

Hoi,

wat leuk om te lezen dat we eigenlijk alledrie in hetzelfde schuitje zitten! Ik ben 27 en heb twee jongens van 3 en 1. Deze zwangerschap was niet gepland, ook wij hadden juist net besloten dat mijn man naar het ziekenhuis zou gaan, maar het loopt nu even anders... ! Ben wel superblij hoor, het gaat alleen vanst wel druk worden straks.

Ik heb maandag een echo omdat de verloskundige wel doorhad dat ik een beetje beduusd was, maar zoals ik het zelf heb berekend ben ik 13 september uitgerekend. Leuk detail is dat dat ook onze trouwdag is!! Het lijkt wel alsof het allemaal zo heeft moeten zijn. En jullie, wanneer zijn jullie uitgerekend en hebben jullie het al verteld?

groetjes

Hoi,

Ik ben 31 en  heb 2 dochters van 3,5 en bijna 5. Uitgerekend op 5 september, mijn man is 31 augustus jarig en onze trouwdag is 23 augustus, dus wie weet....

We hebben het nog aan niemand verteld. We willen onze oudste dochter niet met een geheim opzadelen wat ze toch waarschijnlijk niet voor zich kan houden. En stel je voor als het fout gaat, dan is de teleurstelling zo groot!

Op 23 februari heb ik de echo voor de nekplooimeting en dan nemen we de kinderen mee. Als dan het hartje nog klopt enzo dan weten de kinderen het en zij mogen het dan aan iedereen vertellen. Ik ben echt heel beniewd hoe ze gaan reageren, ze willen dolgraag nog een zusje erbij, niet een broertje want jongens zijn vies en dom! HAHA

Ik geniet eigenlijk wel van het feit dat nog niemand het weet, voelt wel een soort van intiem ofzo. Alleen heb ik het mijn zus en moeder verteld, heb toch wel behoefte om het er met bekenden over te hebben die blij voor me zijn.

Wel grappig, gisteren  voor het eerst naar de VK geweest maar die kon me niet heel veel nieuws vertellen. Op 6 feb heb ik mijn termijnecho, ben echt heel benieuwd!!

Groetjes,

Michelle

Hoi,

Wat leuk zeg. Ik heb dus twee knullen en de jongste is afgelopen mei geboren. Het was niet gepland, maar vind het wel erg leuk. Hebben jullie niet het gevoel dat er dit keer dan veel te regelen valt? Past het allemaal we in de auto? Moet ik een duo kinderwagen kopen? Wij zijn in juli verhuisd en nu moeten we de kids weer gaan verhuizen, wat kamers betreft. Op zolder moet er een muur opgetrokken worden voor een nieuwe kamer, etc.
Ik moet pas 18 februari naar de vk en krijg dan gelijk een termijn echo.

Ik vertel het de oudste ook nog niet. Bij zijn broertje hebben we het met 8 weken verteld en hij hield netjes zn mond tot de 12 weken. Goed hoor voor zo'n knul. Onze ouders weten het al en ook een collega van me, omdat ik op mn werk de test had gedaan en ik helemaal beduusd was en hij zag dat aan me.

Groetjes

Hoi,

Ik heb juist het gevoel dat we helemaal niets hoeven regelen! We zijn net verhuisd naar een groter huis waarbij we een studeerkamer en een logeerkamer hebben. Dat wordt nu dus een studeer/logeerkamer en een babykamer. In september zouden we al een nieuwe auto moeten kopen omdat de lease van mijn man afloopt en zo'n leaseauto echt zonde  van je geld is. Dat wordt nu dus een groter model, al heb ik geen idee in welk merk auto 3 stoeltjes naast elkaar passen....

We hoeven eigenlijk alleen maar in te schrijven bij de kinderopvang en voor de rest zie ik wel wat er op me afkomt. Al die instanties weten je toch op de een of andere manier wel te vinden.

Het zou wel handig zijn als het weer een meisje wordt want dat hebben we allemaal nog in huis, maar we zullen het wel zien, eerst die 12 weken maar eens doorkomen!

Groetjes!

ps waarom worden mijn letterjes toch steeds zo klein....

Terug
Bovenaan