Santana geboren!!! 14 december

afgelopen maandagochtend is Santana gelanceerd! Om kwart over 5 werd ik wakker dat ik naar de wc moest en toen barstte de weeen los. Om half 6 de verloskundige gebeld omdat er meteen zo weinig tijd tussen zat, en mijn ouders dat ze in de auto moesten stappen (mijn moeder zou namelijk bij de bevalling zijn!) voor de zekerheid ook nog een vriendin gebeld om te komen om iedereen op te wachten! Om 5 voor 6 waren mijn vriendin en de verloskundige binnen en bleek ik al volledige ontsluiting te hebben en met de persweeen bezig te zijn...... om half 7 is Santana geboren! Moest nog wel gehecht worden doordat er een knip was gezet maar dat was ook zo gebeurd. De rest van de dag heb ik nodig gehad om te beseffen dat mijn kleine mannetje er al was! Deze snelle meneer had amper een uur en 20 minuten nodig om geboren te worden!!!! Mijn zoontje Hardjono van 2 is overal doorheen geslapen en is nu zoooooooo trots op zijn broertje!
Deze keer zo goed uit de strijd gekomen dat ik ook echt kan genieten van mijn 2 kanjers!
De borstvoeding gaat als een speer, heb nu al weer een overproductie; het spuit er al uit en al 2 dagen stuwing. Maar ik klaag niet.... heb geluk dat het bij mij zo makkelijk gaat dus ik ga ervoor!
Voor iedereen die bevallen is GEFELICITEERD!!! en geniet ervan en voor iedereen die nog moet SUCCES!!! en we zien jullie verhaal wel verschijnen!

liefs Joyce, Hardjono en Santana

Van harte mijn 1e was ook zo snel en mijn tweede duurde het dubbele maar was wel 2x zo prettiger. herken heel erg je gevoel van ongeloof dat je bevallen bent. Maar nu kan je lekker genieten van alles en veel plezier met de bv.

liefs van Mariska en Zifjon 2 jaar en Zilvian 3 weken

Ook van jou klinkt het als een goede bevalling. VAn harte gefeliciteerd. Mooi ook tussen Sint en Kerst. Fijne dagen. Jullie zijn nu al helemaal op jezelf aangewezen!

Liefs,
Tamar

haha, dat is inderdaad ook erg snel, en erg zwaar...
heb best een beedje medelijden met je...
hij heeft het in elk geval supergoed gehad bij jou, heel erg veel plezier met z'n 4en..
Gefeliciteerd..
liefs milou

Terug
Bovenaan