sapje en spugen

A

Anoniem

Guest
Merel nu ruim 7 maanden spuugt nog steeds na iedere voeding. Maar een fles met jhbm en evt een schep rijstebloem gaat redelijk. een of twee mondjes vol.
Maar nu heb ik de vierde fles vervangen door een beetje sap en een koekje maarja sap is natuurlijk heel dun. Dus ze gooit het halve flesje   van100cc en weer uit.
En door appelsap gooi je geen rijstebloem.
Weet iemand een manier om het   sap dikker te maken of een ander trucje waardoor ze misschien minder gaat spugen.

Hoi,

kan je geen thee geven met een paar schepjes melk en jbpm erin? Heb je toch wat anders te drinken en blijft het er misschien in.

groetjes van Marloes

Hai hai
jbpm helpt inderdaad heel goed, ook door sapjes. Bij Gijs kwam ook al het sap er steeds uit, maar als ik er jbpm in doe is er niks aan het handje!
Groetjes!  

Hoi Karin,

Ik heb stage gelopen in de verstandelijk gehandicaptenzorg. Daar gebruikten we Nutilis om drinken dikker te maken (om verslikking te voorkomen). Dit is te koop bij de apotheek, maar eigenlijk weet ik niet of je dat zomaar moet doen. Misschien kun je het opzoeken op internet en dan even voorleggen bij het CB.

Succes,
Karin

Ik gebruik nutriton door het sapje omdat mijn dochtertje reflux heeft,werkt super!!

Terug
Bovenaan