sappen!

Moeders,

Wat bieden jullie je kinderen tussendoor aan vocht aan? Hier is er één gek op diksap, maar kinderen kunnen er diarree van krijgen..... raar toch dat dat dan mag worden aangeboden aan jonge kinderen.
Wat kan ik aanbieden naast water en lauwe thee??? Ze gruwt van beiden namelijk. Welke sappen kan ik zonder vrees en beven wel geven???

Liefs
 
Hier viel toen mijn zoontje kleiner was, de Welness varianten van Pickwick erg in de smaak evenals de rooibos mango/peach die zijn toch wat zoeter dan gewone thee en niet onbelangrijk; theïnevrij!
Nu (bijna 2) drinkt hij alle soorten, de ene keer die liever en de ander keer de ander.
Bij AH heb je Covelt dixap peren geloof ik, volgens mij zit hier als een van de weinigen geen appel in. Meestal is appel namelijk de grootste boosdoener!
Je kunt natuurlijk ook vruchten pureren en aanlengen met water. O ja ik pureerde ook weleens een stuk meloen tot sap, dat wordt hier ook zeer gewaardeerd!
Ben je al eens bij de reformwinkel geweest?

Groetjes Sas
 
Bedankt voor de tips ...

Het valt mij ook op dat er in veel produkten appel extracten zitten.

Waarom geen roosvicee? Dat valt hier in de smaak en je hoeft het niet TE zoet te maken.

Gr Esther
 
In Roosvicee zit ook ngedikte appelsap.

Overigens krijgen niet alle kinderen peuterdiarree van appelsaphoudend drinken, en kunnen veel kinderen een bekertje per dag wel aan.
 
Ik heb gisteren perzik/peer diksap gekocht ... ter afwisseling eens een bekertje hier van.

Wat betreft roosvicee? ingedikt appelsap? het staat niet op de fles? wel de percentages bes, rozenbottel en dergelijke.

 
hee dat vind ik een goede fruit pureren en daarvan sap maken met water,.. ik geef ook vaak diksap appel van bonbebe of roosvice idd ong 1 keer per dag.. nog geen diaree gezien..

Groetjes
 
Terug
Bovenaan