Sappen!

Moeders,

Wat bieden jullie je kinderen tussendoor aan vocht aan? Hier is er één gek op diksap, maar kinderen kunnen er diarree van krijgen..... raar toch dat dat dan mag worden aangeboden aan jonge kinderen.
Wat kan ik aanbieden naast water en lauwe thee??? Ze gruwt van beiden namelijk. Welke sappen kan ik zonder vrees en beven wel geven???

Liefs

Hoi Bloempje,

Wat dacht je van dat vruchtensap (dus geen diksap maar echt vruchtensap) dat bij de babyvoedingen staat (tenminste, bij de AH is dat zo). Ze hebben het in allerlei smaken zoals appel-banaan en het is eigenlijk bedoeld als "normaal" vruchtensap, maar ik doe net alsof het diksap is en doe gewoon een klein laagje aangelengd met water.
Verder geef ik Noah regelmatig een héél klein beetje Carvancevitam bosvruchtensmaak. Het is dan eigenlijk gewoon nog water, maar ruikt en proeft toch nèt een beetje anders

Succes ermee!

Groetjes 10e

als ze thee of gewoon water niet wil dan heeft ze geen dorst denk ik. Ze hoeven maar 600 ml vocht ik weet niet hoeveel opvolgmelk je nog geeft maar dan is er denk ik niet zoveel extra drinken nodig. uit fruit en groente komt ook al veel vocht. Ik kom al aan de 600 ml met melk en daarnaast geeft ik wel diksap en soms thee misschien kun je eens een vruchte thee proberen bosvruchten of aardbeien maar dan wel redelijk slap.

succes er mee

Terug
Bovenaan