Sara of Zara.. help!!

<p>Hoi dames,   Ik zit met een dilemma. Mijn man en ik hebben eindelijk een overeenstemming over de naam van onze tweede dochter, onze eerste dochter heet Lisa. De naam van de tweede gaat Zara/Sara worden, maar nu vraag ik me af welke spelling is het mooiste? Ik zelf vind Zara erg mooi, maar ik heb wel stiekem een klein beetje de bekende kleding winkel in me hoofd. Graag jullie ongezouten mening,kom maar op!  (Oja mijn man vind het beiden prima,dus daar heb ik niks aan  haha)</p>

Ik vind Zara ook heel mooi staan als je het bijvoorbeeld gaat uitschrijven op papier. Maar ik ben bang dat ze dan wel haar leven lang moet zeggen : Sara met een Z. Dat zou voor mij wel een reden zijn om dan toch voor Sara te gaan. Aan de andere kant maak het wel wat specialer dat zij juist met een Z heet... 
Dat een winkel ook zo heet zou ik me niet zo druk om maken, winkels kunnen failliet gaan ?? en zolang het een beetje een positieve winkel is zie ik ook geen probleem.
Succes met de keuze maken, blijft spannend een naam uitzoeken.  

Zara vind ik een hele toffe naam. Ik ken een leuk iemand die zo heet en dacht pas aan de winkel toen ik het hier las. 
Maar ik vind Sara mooier bij Lisa passen. 
Als jij zara mooi vindt, lijkt het me eigenlijk helder toch??

Terug
Bovenaan