Sarah al twee keer overgegeven vanavond

A

Anoniem

Guest
Zoals het onderwerp al zegt heeft Sarah vanavond al twee keer overgegeven. En dat terwijl ze gewoon in haar bedje ligt en slaapt...ze wordt er dus wakker voor/van. Echt heel sneu, we hebben nu dus al twee keer haar helemaal verschoond en het bedje opnieuw opgemaakt. Geen idee wat dit nu weer is

Vanavond was ze wel heel erg moe voor het eten en heeft dus nauwelijks gegeten. We hebben haar nog wel een fles gegeven voor het slapen gaan maar die is er nu wel weer uit...

Nou hoop ik maar dat ze nu rustig verder slaapt, net bij de laatste verschoning viel ze bijna op de arm bij Marc in slaap dus moe is ze wel.
Wou het ff kwijt...

groetjes,
Tamar

Wat vervelend zeg! Ik hoop dat ze snel weer beter wordt. Wij hebben gelukkig (nog) niet meegemaakt dat Daantje over moet geven. Het vervelende is dat die kleintjes nog niet zo goed kunnen vertellen wat ze mankeren.....Ik zit thuis ook met een ziekenboegje te kijken. Mijn dochtertje en man zijn alletwee ziek. Flinke verkoudheid en koorts.

Merk trouwens wel dat Daantje in de herfst-en wintermaanden vaker ziek is dan in de lente-en zomermaanden. De R zit weer in de maand zeggen ze dan....

Groetjes, Linda

Aaaah, wat zielig! Klinkt als wat hier 2 weken geleden heerste; buikgriep! We hebben het inmiddels allemaal gehad. Patrick en Ilona hebben echt een dag of 2, 3 overgegeven! Zo zielig!

Beterschap!

liefs miranda

agossie....
zielig he dan die kleintjes.
wij hebben het hier ook gehad,het zal idd die buikgriep zijn.

hoop dat ze vandaag al wat is opgeknapt...
x

hoi meiden,
dank voor jullie berichtjes.
Vanochtend heeft Sarah tot super laat geslapen voor haar doen. 9 uur werd ze pas wakker...heerlijk. En van het ziek zijn van vanacht was helemaal niets meer te merken: ze was even vrolijk als altijd!
Echt vaag, maar mij hoor je niet klagen . Ze heeft niet echt goed ontbeten en geluncht maar ach...als dat alles is hihi.

Groetjes en een fijne dag allemaal,
Tamar

Hoi Hoi

Ben toch " blij " om te lezen dat er meerdere kids zijn die spugen. Feline heeft nu al 2 nachten achter elkaar haar hele bed onder gespuugd. Het blijft dan wel bij 1 keer, daarna gaat ze < na enig protest en verschonen e,d, > wel weer slapen. Overdag niets gespuugd, en ja hoor, midden in de nacht weer het bed vol. Hopelijk gaat vannacht goed. Helaas voel ik mij erg raar in de maag....hopelijk slaat het mij en de rest wel over met kerst.

Groetjes Kirsten

En succes met je zieke kleintje

Gelukkig dat ze lekker heeft geslapen.
Hoop dat ze dat nu ook weer heeft gedaan en er geen last meer van heeft.
Beterschap! Groetjes Jiska

Hoi Tamar,

Wat sneu hè, zo'n klein ziek meissie.
Ik vroeg me alleen iets af... Was het na het eten van de pannenkoek dat ze moest spugen? Mijn dochter houdt pannenkoeken ook vaak niet binnen (terwijl ze ze heel erg lekker vindt). Zeker met pannenkoeken uit een restaurant gaat het nog al eens mis (gelukkig heeft ze nu de leeftijd dat ze het aan voelt komen en de bak gebruikt die we dan voor haar klaar zetten).
Misschien ligt het Sarah ook iets te zwaar op de maag. Of het was een hele andere dag dat jullie pannenkoeken hadden gegeten en dan heb je niks aan dit verhaal.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan