Sarah B

A

Anoniem

Guest
Hey sarah,

Hoe gaat het met je?? Als ik het goed onthouden hebt moest je deze maand weer terug komen in het ziekenhuis.

Greotjes Triesepies

Hoi Triespies

Wat leuk dat je nog aan me denkt?
Alles goed en voel je je nog goed? Begint je buik al te groeien?
Ik was toen vlak voor ik naar het ziekenhuis moest ongi geworden, dus had het niet zoveel zin. Nu heb ik half december een afspraak. Zit nu op een cyclus van 40 dagen en nog geen eisprong kunnen ontdekken kwa temp. Dus het schiet niet echt op.
Had toen een keer   een cyclus van 27 dagen en daarna 42 (waarvan ik niet weet of ik een eisprong had), dus nu begonnen met tempen.
Wacht geduldig af (moeilijk hoor), maar heb wel wat afleiding want ons appartement is verkocht en we zijn nu op zoek naar een nieuw huis, dus dat is wel weer heel leuk.
Hoe is het met je kleine. Je hebt toch ook een zoontje? Sorry hoor weet het niet meer zo goed. Schrijf meer op het zwangerschaps forum. Niet hier bij jonge ouders.
Onze Lucas is nu 15 maanden en lekker ondeugend. Gelukkig hebben we hem om van te genieten.

Groetjes, Sarah

Hey sarah,

Bij mij gaat alles goed, ben heel erg moe geweest tot ruim 4 maanden maar dat wordt nu iets minder. de 20-weken echo was ook goed en de omvang van de buik gaat het iets te goed. ben al best rond maar gelukkig alleen buik en verder niet.

Wat verschrikkelijk balen dat je cyclus zo wisseld en dat je ook niet zeker weet of je een eisprong hebt gehad. Dan wordt het wel heel erg lastig. Kun je met temperaturen precies zien wanneer en of je een eisprong hebt??

Lijkt me wel heel vervelend elke keer weer moeten afwachten.(ik ben niet zo geduldig aangelegd) maar wel fijn dat jullie appartement verkocht is en nu op zok kunt gaan naar iets nieuws. Wat zoeken jullie??

Met onze hummel gaat het super. Ze heeft wel veel oorontsteking maar verder niets te klagen. Ze is nu 14 maanden en begint nu goed te lopen (langs de tafel, bank en aan de hand). Gelukkig dat jullie ondanks de wens voor een broertje of zusje wel van hem kunnen genieten. Mijn collega kon dat dus helemaal niet.

Op welk ander forum schrijf je dan, ik kan dat niet vinden.

Groetjes triesepies

Terug
Bovenaan