sarah kan rollen!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben zo trots op mijn kleine meisje. Vandaag is ze precies 4 maanden en rolde ze voor de eerste keer op de buik. Ze kon het al een weekje bijna, maar nu is het haar helemaal gelukt. Ze houd me alleen lekker bezig, want ze kan nog niet terug, dat mag mama doen, en wel een beetje snel graag, want anders begin ik hard te brullen! En als ze dan op haar rug ligt, ligt ze binnen 2 seconden weer op de buik, en dat met haar duimpje in de mond. Ik ben zo trots!!

Liefs Liset

Wat kan je trots zijn als moeder he! en terecht!! Mijn meisje kan het nu ook sinds een week of twee, drie....maar ik word nu wel een beetje simpel van al dat heen en weer draaien. Maar toch als ze lief ligt te spelen op haar buik, dan smelt ik weer

Geniet ervan,
groetjes Monique

hier ook sinds een week of 4 gedraai alleen moet ik hem ook nog steeds komen "redden"hij kan nl. ook nog niet terug draaien uit zichzelf.

Alhoewel hij het nu al wel steeds langer volhoud om op zijn buik te liggen spelen dus ik hoef al minder vaak te komen.

Leuk toch, dat houd je bezig.

groetjes irene

wowie!! wat goed van jou sarah!
en hou mama maar lekker bezig hoor!!

Knap hoor...Naomi kan het ook sinds vandaag, maar die is al ruim 5 maanden...mijn oudste was 3,5 maand trouwens...Naomi is met alles wat trager dan haar grote zus, is niet erg, maar ik had wel graag gehad dat ze ook net zo snel was gaan doorslapen...(dat doet ze ook sinds deze week

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan