Sarah krijgt een zusje!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
jaaa we krijgen nog een dochter! Gisteren avond hadden we een pretecho en het was duidelijk te zien. Nog zo'n leuk, druk monstertje haha.
Het was wel even wennen aan het idee want deze keer dachten we echt alletwee dat we een jongetje zouden krijgen...vreemd dat je gevoel dan toch niet klopt...maar wel weer geweldig nieuws! Alles was verder ook goed, alles erop en eraan dus helemaal goed!

groetjes van een meiden moeder ,
Tamar

Hey Tamar,

Alvast gefeliciteerd met je meissie!!!   Weer een meid.. oh heerlijk nog meer gekeutel in huis..haha..
Nou vandaag ff shoppen!!!!   Lekker genieten van het goede nieuws.

gr. Ilone

Gefeliciteerd! Geniet er van en alvast een hele goeie zwangerschap verder!

Groetjes, Marisa

Hoi Tamar,

Zie je wel dat ik gelijk had!!!
Dat wordt weer rose muisjes inslaan!

Groetjes, Karin

Leuk hoor!!! Dus je kan weer lekker los gaan met de meidendingen!!! Gefeliciteerd!

Hoi Tamar!
Ik lees dat er een meisje bijkomt!
Hardstikke leuk!!
Ik heb zelf elke zwangerschap steeds het verkeerde gevoel gehad wb het geslacht hoor..hahah
Droomde in de laatste maand van Lieve's zwangerschap dat ik beviel van een meisje..terwijl ik 9 mnd dacht een jongen te krijgen..Klopte die droom dus wel!
Achja, het is allebei leuk, maar voor Sarah misschien wel erg leuk een meisje toch??
Gr Rina

Leuk hoor, ook een meidenmoeder. Ik dacht inderdaad ook dat het een jongen ging worden, totdat we beide keren alleen maar meidennamen konden bedenken. En inderdaad 2 meiden. Het is fantastich!!

Terug
Bovenaan