Sarah weer ziek

A

Anoniem

Guest
zoals de titel al doet vermoeden is Sarah weer ziek.
Ze is erg gevoelig op haar luchtwegen en oren en vorig jaar hebben we daar vanaf de herfst veel mee getobt. Dit jaar leek het zo goed te gaan. Tot dit weekend dus...ze was weer verkouden maar ik merkte aan haar dat ze niet lekker in haar vel zat. Dus maar even geen intocht van Sinterklaas en lekker binnen gebleven. Maar helaas brak alles 's nachts door: hoge koorts en echt krijsen. Ontroostbaar en alleen maar bij mij willen hangen. Dit hebben we zondag aangekeken maar vanochtend toch maar de huisarts gebeld en gelukkig konden we meteen komen.
Ze heeft dus een dubbele oorontsteking .

Nu met antibioticum en pijnstilling de dag doorgekomen, maar ik voel me wel een beetje schuldig dat ik haar de hele zondag ziek heb laten zijn. We hadden wel pijnstiller gegeven maar toch...ik dacht dat het wel weer van de tanden zou zijn...
Vandaag heeft ze bijna de hele ochtend voor pampus gehangen bij mij in bed en op de bank..echt sneu.
Nu is het afwachten hoe de nacht zal zijn..ik hoop voor haar dat ze beter slaapt en niet meer van de pijn wakker wordt.

Nou meiden het is een heel verhaal geworden, maar wou het even kwijt. Voel me we best rot over dat ik haar een dag heb laten doorlopen.
Dank alvast voor het 'aanhoren'.

Tamar

Lieve Tamar,

Ik zag het net op je hyves al staan. Wat ontzettend rottig zeg.... En voel je niet schuldig hoor. Ik weet het hier af en toe ook niet. Of het huilen van de tandjes/kiezen is of wat anders.

Heel veel beterschap en een dikke knuffel voor jullie allemaal!

liefs Maris

aaaah daar kan jij toch niks aan doen.
ik heb het ook hier hoor,af en toe is hij zo "vervelend"en dan blijkt er een tand door te komen..
lekker verwennen nu en hopelijk is het snel weer over....

liefs

hoi meiden,

nou gelukkig doet de antibioticum goed zijn werk!
We hebben een wat betere nacht achter de rug en vandaag was ze zelfs af en toe weer vrolijk aan het rondrennen en spelen.
Het gaat weer de goede kant op .

Groetjes,
Tamar

Hoi Tamar,

Fijn dat het weer beter gaat met Sarah!!

groetjes Maris

hoi hoi,

fijn te lezen dat het weer beter gaat met sarah. Hopelijk doet een goede nachtrust jullie nog meer goed!!

succes
Achnita

Hoi,
blij te lezen dat het alweer de goede kant opgaat met Sarah enne voel je vooral niet schuldig, het is soms zo moeilijk: sprongetje? tanden? ziek?
Nou heel veel beterschap,

groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan