Sas en Bren

A

Anoniem

Guest
Haai zeg!!

Alles goed met de dames!!???
Nou met ons wel hoor!! Ben heerlijk een paar dagen vrij en betrap mezelf erop dat ik wel erg vaak naar dit forum ga!!!
Wil natuurlijk niks missen van alle nieuwtjes!!
En nee ik voel me niet anders dan "normaal". Al kan ik niet echt wachten, geef mij maar een aantal tekens dat ik er niet meer om heen kan en er geen twijfel mogelijk is.
UUUhhhh klinkt ongeloofwaardig maar ff lekker misselijk smorgens....... hihihih
Ach ja ik geloof dat ik er toch wel heel wat voor over heb!!(dan mag het daar wel bij blijvennatuurlijk)
Maar ja we willen tenslotte zooo graag(en zo meer met ons).
Ik vertelde bren al onze ideeen al klaar te hebben voor het kamertje...
Heb je hem door Bren draai ik weeeeer door!!!
Lastig hoor.
Maar ik geloof ook wel dat het erg gezellig word als we met zijn drieen naar het januari forum kunnen. (voor de anderen voel je niet buiten gesloten heb voor iedereen het beste voor en het liefste leeg ik dit "nog niet zwanger forum" naar de zwangeren!!!)
We kunnen het eens proberen!!!
Nou ja even realistisch we moeten het maar afwachten, nou dames ik ga er vanuit dat bij het eerste nieuwtje jullie naar de computer rennen om het ff te melden. Duim me namelijk suf!!!!
Maar laat die rode duiveltjes maar heeeeel ver weg blijven..

Nou de groeten en tot gauw

Moppie

Hey moppie

spannend he nog een paar dagen

ik voel idd ook helemaal niets

ja eergister was ik heel misselijk maar ja had ook

2 moorkoppen op

mijn zus had ze meegenomen maar me zoontje had er 2 happen van genomen

en ja dan is het toch zonde om weg te gooien

ik ben de hele dag misselijk geweest en heb savonds niets meer gegeten

verder heb ik wel vanaf vandaag last van ja hoe noem je het

afscheiding van onder doorzichtig

maar weet niet of dat goed of niet goed is

verder gaat het met mij toppie

ik hoop dat jij bren en ik en natuurlijk ook de andere

gezellig naar het januarie forum kunnen

groetjes natasja

Hey lieve meiden!
Ik ben echt mezelf aan het gek maken... net als jij moppie zat ik ook al te denken over de kinderkamer en over alle leuke dingen die hopelijk komen gaan!
eerste luier verschonen.. eerste keer in het badje.. droom droom droom hahaha
En ik probeer mijn lichaam "te voelen"   zijn er dingen anders.. tja mijn bosten zijn iets anders dan normaal. De linker is een beetje pijnlijk op bepaalde plekjes en wat gevoeliger dan normaal. Maar ik denk dat dit komt door de dingen die ik mezelf wijsmaak haha! Ach ik zie wel.. Dinsdag wordt gewoon de spannende dag he? Laten we elkaar maar op de hoogte houden meiden!

hele dikke kus bren

Terug
Bovenaan