Sas

Hoi Sas,

Ik las net jou bericht over bloedverlies en moest gewoon even reageren. Ik heb namelijk ook vanmiddag wat bloed verloren en ook een klein stolseltje.
Nu is het vloeien inmiddels (tijdelijk) gestopt (al sinds 3 uur) en ik hoop dus ook dat het wegblijft. Ik heb ook veel aan het stukje dat Dian heeft geschreven gehad (Dank je wel Dian!!).
Nu hoop ik tenminste weer dat het misschien allemaal meevalt omdat het misschien ook een soort verlate bloeding van de innesteling kan zijn. Ik heb verder ook geen kramp ofzo en voelde het dus ook allemaal niet aankomen.

Ik ga morgen meteen de huisarts bellen en hoop dat hij me wat meer kan vertellen. Evt een echo om te kijken hoe of wat??
Ik hoop wel dat hij een einde aan mijn onzekerheid kan maken, want hier word ik niet vrolijk van!

Lieve Sas, ik wens je heel veel sterkte en ik weet dus hoe je je voelt! We houden elkaar op de hoogte.

Liefs Debbie
 
Ik weet dat dit berichtje voor Sas is, maar toch wil ik jou en Sas sterkte wensen.
Laat je ons nog wat weten?

Veel sterkte ermee en hopelijk dat alles gewoon goed is!

groetjes Karin
 
Heel vervelend inderdaad. Bij mij valt het allemaal mee, waren ook maar een paar drupjes. Bij jou klinkt het wat serieuser allemaal en hoop dat het dus goed is afgelopen!!!! Ik heb ook veel aan het stukje van Dian gehad.

Laat me even weten hoe het is!?!
(evt. op de mial, Sas_ptv@hotmail.com)

Veel liefs Sas.
 
Terug
Bovenaan