Jawel dat wil ze wel, in mijn geval en dat blijven we dan ook wel doen op de maandag, maar voor 24 uur per week opvang (ik werk 20) komt de rekening dan op 60 euri per week voor ons..en dan hebben we er nog maar eentje.en vraagt zij niet eens de hoofdprijs...
Terwijl als hetzelfde kindje naar het kdv gaat, je gewoon de uurprijs á 6.25 mag opgeven en dan betaal je zeg maar 1/3 deel!
Nu had ik de mazzel dat hier een brede school is geopend nu waar kdv-psz en basisschool bij elkaar in zit. Dus dan zou Kyan vanaf mei (2.5 jaar) naar de psz kunnen in mijn werkuren. Ik breng hem naar kdv, die brengt hem naar psz tot 11.45 uur en psz brengt hem terug naar kdv waar ik hem om 12.30 uur weer op kan halen.
Ik zag de meerwaarde van psz tov gastouder wel voor Kyan, zodoende had ik hem opgegeven en had ik al plek vanaf mei voor hem. Gelukkig kon ik het een paar maandjes naar voren schuive en kan hij vanaf januari. Maar er zijn ook genoeg mensen die die mazzel niet hebben natuurlijk!
Als je echt wilt weten wat voor een trut als staatssecretaris we hebben moet je de radar uitzending van vorige week even checken, ook bij radar op de site staat het hele interview met haar..ongelofelijk! Zij gaat er gewoon van uit dat alle kindjes die nu op straat komen te staan, dat dat mensen zijn die voorheen gratis op de kinderen pasten, nou NOT!! Mijn gastouder paste voorheen niet gratis op ons ventje en gaat dat ook zeker niet doen!
Hoe het wennen nu zou gaan? Ik weet nog niet precies maar wrs zal dat gewoon 2 dag(del)en in december zijn denk ik. Nu verwacht ik niet zo heel grote problemen want bij de open avond ging Kyan gelijk spelen en wilde amper mee naar huis maarja het is wel weer nieuw allemaal! Slapen zal wel niet lukken denk ik daar, maargoed hij is daar alleen di-ochtend en donderdag de hele dag dus is het maar 1 dagje dat hij niet slaapt, dat valt te overzien!
Groetjes Sas