sas24?

Hey Manon

Hoe gaat het met je

Ik was zo druk bezig met berichten te schrijven dat

ik je even niet zag

ja met mij gaat het goed

ik ben nog steeds niet ongi

Aan de ene kant denk ik ik haal een test

en aan de andere kan wil ik geen test halen omdat

ik het een beetje zonde van me geld vind

en vrijdag ga ik naar de huisarts en dan hoor ik het wel

maar ik hoop dat ik het vol hou

Hoe gaat het met jou jij moet de 20 niet ongesteld worden toch

Dus je zit in de wachtweken

Groetjes natasja

Hoi Natasja,
Ik ben inderdaad nog het wachten...de hele week nog. Wat spannend zeg voor jou! Ik zou allang gek geworden zijn...kun je nog een beetje normaal functioneren?
Ik heb, zoals ik vorige week ook al schreef, nog steeds last van buikkrampen. Soms zijn ze even weg maar ze komen altijd wel weer terug. Ik durf natuurlijk niks te hopen. Zit pas in ronde 3 dus ja het kan zo nog een paar maanden duren....
Mijn man zei zaterdagnacht doodleuk....ik denk dat het nog wel even duurt.....ik was helemaal van slag! Ik vroeg hoe hij daar bij kwam...nou dat wist hij niet...misschien was het wel zelfbescherming van zijn kant uit. Hij vindt het namelijk heel spannend en durft ook niks te hopen totdat er echt een + test is!
Het is zooooooo spannend!!

Liefs,
Manon

Hoihoi

Ja het is zeker spannend ik zit vandaag toch weer te twijfelen om toch nog een test te halen en morgenochtend te doen.

Mijn mannetje is ook wel nieuwsgierig maar hij is altijd heel stil je weet nooit wat hij nou vind. Van me eerste was ik bang of hij het misschien niet leuk vond als hij vader werd
maar aan ze ogen zag ik dat ie heel blij was
Nu is het anders want toen van me zoontje hadden we op een maandag besloten om er voor te gaan en vrijdag had ik een test gedaan en toen bleek ik al zwanger te zijn.

Nu is het echt klussen op ongeveer de goede dagen en mijn mannetje wil dan vaker dan mij en dan zegt hij ook van kom we moeten hihi
en daaruit kan ik merken dat hij ook graag wil want zo is ie normaal niet.,
En ik merk dat hij het nu ook wel spannend vind
zijn broer verwacht eind dit jaar ook een kleine en vanaf dat me schoonzus zwanger is
merk ik dat mijn vriend ze papa gevoelens weer helemaal boven komen

Doordat ik dat mailtje had neergezet om zo weer hoop te krijgen dat het toch allemaal goed kan komen zit ik erg te twijfelen om vandaag of morgen alsnog een test te kopen

ik spreek je

veel liefs natasja

Terug
Bovenaan