@ Sas95

Hoi,

Ik las dat jij een spijkerjack van Lief op MP had gekocht. Mag ik heel onbeschoft vragen wat je ervoor betaald hebt? Op de site van Lief zelf zijn ze namelijk flink in de aanbieding (13,50 of 14,40 afhankelijk van de maat). Daar komen dan nog wel verzendkosten bij, maar dat is bij MP ook. Ik hoop dat je niet te veel betaald hebt.

Groetjes, Karin

OEF! Ik schrok me een ongeluk, ik denk heb ik nou niet goed gekeken maar gelukkig:
maat 80 was uitverkocht.......
Of beter gezegd:  helaas want ja ik ben nu het dubbele kwijt..
30euri inclusief.
En nee die vraag is niet onbeschoft haha!
Ik hou mezelf nu ook maar telkens voor dat het een dubbel jasje is;  spijkerjas en vestje zijn afzonderlijk te dragen dus 15 euri per stuk zeggen we dan maar dan lijkt het minder duur haha!
Tot nu toe gaat Kyan heel geleidelijk in groei dus hopelijk blijft dat nog even zo.....

Maar wel heel erg bedankt voor het meedenken!

Groetjes Sas

Gelukkig...
Hij was er wel nog in het rood geweest. Maar aqua blauw is ook meer mijn kleur hoor...
Bas had vorig jaar ook zo'n dubbel jasje. Ik vond het heel handig.
Ik heb nu maat 104 besteld. Aan de grote kant waarschijnlijk, maar ik ben bang dat ik anders halverwege de zomer weer een nieuw jasje kan kopen.

Groetjes, Karin

Leuk spul hè?
Ja ik had van Prenatal zo'n dubbel jasje maatje 62...(nog maar een jaar geleden ai)
Heb het veel gebruikt en vooral het spijkerjasje viel lekker ruim omdat de maat natuurlijk berekend was met het vestje erin.
Ik had ook dat sweatvestje in aqua met STOER erop geborduurd, die heb ik  ook gewoon weer in een maat groter besteld toen. Lief! valt over het algemeen wel lekker ruim;
Kyan kan dat vest qua mouwen nog best aan (maat 68 hij heeft nu 74) het lijfje is alleen aan de korte kant aan het worden.
Ik moet zeggen dat Kyan heel veel gewoon een vestje aan heeft gehad in de auto en de wandelwagen. Pas rond september op de fiets heb ik meer het spijkerjack aangedaan ivm de wind.

Heb jij trouwens nog gelet op wat ik typte dat Lief! voor jongens leuker was dan voor meisjes? Moet ik dat nog verduidelijken denk je?
Ik bedoelde natuurlijk niet dat het jongens leuker staat dan meisjes maar dat voor jongens stoerdere dingen worden gemaakt bij Lief! Ik zag het straks nog eens staan en dacht gelijk: ai dat kun je op 2 manieren opvatten!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan