Sasja

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Weet iemand hoeveel dagen er normaal gesproken tussen je eisprong en je volgende ongesteldheid zitten? Ik heb nl ergens eens gelezen dat het een vaststaand gegeven is dat je ongeveer 14 dgn na je eisprong ongesteld word.
Kan dit ook een veel kortere periode zijn? Bijv. 8 dagen?

Alle zwangeren gefeliciteerd!

Groeten

volgens mij varieert dit van 10 tot 17 dagen, maar het zou misschien ook minder kunnen zijn.

Misschien kunnen ovulatie testen je helpen.

Ik had de laatste keer een kortere cyclus dan normaal, ik was verbaasd hierover omdat mijn eispong wel op het ormale monent in mijn cyclus was. Mijn mesntruatie kwam 11 dagen na de sprong.

Ik ga mijn volgende ronde als het deze ronde niet lukt ovulatietesten gebruiken.

Hoi

Volgens mij is je ovulatie altijd in het midden van je cyclus. Bij mij wel, want als ik mijn ei heb gevoeld en ik reken daarna uit wanneer ik weer ongi moet worden, klopt het als een bus (jammer genoeg dan natuurlijk hè!)

Alleen ik las wel dat je als je je ei gehad hebt eigenlijk alweer te laat bent. Dus ..... ik voel precies wanneer het weer te laat was (ik heb een cyclus die varieert tussen de 27 en 33 dagen, dus meestal gok ik op een cyclus van 30 dagen om de klusdagen te bepalen).

Ik heb geprobeerd om met tempen van te voren te kunnen zeggen wanneer ik precies mijn ei zal hebben, maar van die curve kan ik niks maken. Dan weer hoog, dan weer laag. Sjonge wat is dat ingewikkeld zeg.

Misschien dat die ovulatietesten makkelijker en betrouwbaarder zijn. Ik heb ze zelf nog niet gebruikt.

In ieder geval veel succes toegewenst!

Groetjes
Miranda

Terug
Bovenaan