@sasjeroen

A

Anoniem

Guest
Hoi Saskia,

Ik wil even zeggen dat ik nog steeds aan je moet denken, hoe moeilijk het moet zijn om dit mee te maken. En dat het knap is dat je langzaam aan weer aan het werk gaat. Zeker in de kinderopvang moet dat niet makkelijk zijn. Loop jezelf niet voorbij!

Heel veel knuffels voor jullie alledrie!

Liefs Mariska

hey Mariska,
wat LIEF!!! dat je aan me denkt en dit berichtje natuurlijk.
Het valt niet altijd mee, maarja we gaan door en genieten nu dubbel van Jelte lijkt wel joh. Wb het werken doe ik het rustig aan. Juist nu is ook de zus van Jeroen opgenomen in het ziekenhuis en ligt aan de weeenremmers, want zij is net 30wk zwanger. Dat is wel weer ff slikken, maar gelukkig is ons neefje of nichtje wel levensvatbaar en hopen dat het allemaal goed komt.
Ga nu naar bed, proberen te slapen.

Liefs Saskia.

Hoi Saskia,

Ik hoop dat je een beetje goed hebt geslapen vannacht. Wel rot zeg dat de zus van Jeroen nu in het ziekenhuis ligt. Het zit nu wel erg tegen bij jullie.
Het is wel mooi dat je nu nog meer van de kleine man geniet, al had het natuurlijk anders moeten zijn.
pfff eigenlijk weet ik niks te schrijven dat zou helpen, want het is gewoon niet eerlijk.... In ieder geval hoop ik wel dat er snel mooie tijden aankomen voor jullie!

liefs Maris

Terug
Bovenaan