Saskia(enmaik), ik kom naar Etten Leur...

A

Anoniem

Guest
Jippie, we hebben wat gevonden!!!!! Dat huis op de keenseweg is niets geworden, en de vedelring hebben we uiteindelijk toch niet gedaan ook al vonden we het huis te gek.. Nu hebben we er een gekocht tegen het oude centrum van Leur aan, op de Tjalk...
Ben er zo blij mee!!
Gr. Anne-Marie

Hoi hoi,

ik weet dat dit berichtje niet voor mij is bedoeld, maar wil je toch ff feliciteren meid!!
Wanneer ga je verhuizen??
Ik ken die wijk trouwens ook wel... lijkt me een kindvriendelijke wijk.

Succes met alles!!

Groetjes Debby.

Hoi!! Hihi, geeft niks hoor.. Het is sowieso een brabants onderonsje toch?
Ja, het is een heel kindvriendelijke wijk, en daar hebben we ook echt op geselecteerd zeg maar.. Die kleintjes zijn toch het belangrijkste!!
De oplevering is 1 augustus, en we willen er dan halverwege september/begin oktober in..Spannend!!
Mag ik lekker gaan badkamer/keukenshoppen
Groetjes!

Oooohhh leuk hoor, dat shoppen!!
Dus nog ff geduld, dan is het zover!!
Heerlijk voor jullie hoor!

Groetjes Debby.

Hey Anne-marie,

WAT SUPERTOF!!!!! Dus je wordt een echte leurse!!
Nou dan moeten we binnenkort maar eens een soort van "'REUNIE'" uden met mensen die hier in de buurt wonen! lekker ergens wat lunchen ofzo? Misschien bij Zus en Zo op de markt in Etten?

Echt want ik wordt veel te nieuwsgierig allemaal naar de mensen die ik hier spreek en praktisch in mijn achtertuin wonen!!

Hey Debbie,

Waar kwam jij ook aweer vandaan? Was het nou Zundert?

X Saskia

Ja, lachen he dat er toch aardig wat mensen hier mee zitten te beppen en we wonen eigenlijk best kort bij elkaar in de buurt..
Ik ken nog niet veel in Etten Leur dus die rondleiding kan ik wel gebruiken.. Haha, van de week hadden we, toen we terug naar huis gingen, een ander straatje genomen en we waren gelijk het spoor bijster...Hahaha, hoezo onbekend terrein nog??
Volgens mij kwam Debby uit Zundert idd..Gezellig, zo'n brabants reunietje..
Groetjes!!

Ja, lachen he dat er toch aardig wat mensen hier mee zitten te beppen en we wonen eigenlijk best kort bij elkaar in de buurt..
Ik ken nog niet veel in Etten Leur dus die rondleiding kan ik wel gebruiken.. Haha, van de week hadden we, toen we terug naar huis gingen, een ander straatje genomen en we waren gelijk het spoor bijster...Hahaha, hoezo onbekend terrein nog??
Volgens mij kwam Debby uit Zundert idd..Gezellig, zo'n brabants reunietje..
Groetjes!!

Hoi dames,

ja, ik kom idd uit Zundert.
Lekker in de buurt dus! Haha!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan