@saskia mv Rik

A

Anoniem

Guest
Hai Saskia,

En hebben jullie ook zo'n leuke dag gehad??
Morgenmiddag is het 'echte' feestje maar vandaag was het ook al  gezellig!
Hij heeft zo lief met al z'n nieuwe speelgoed gespeeld!

Was even nieuwsgierig...maar hoe laat en waar is Rik geboren?
Ruben is om 16.43 uur in Utrecht ter wereld gekomen...
Ik moest om 7.00 uur in het ziekenhuis zijn (ik was 2 weken over tijd) en om 8.00 uur hing het infuus met weeopwekkers in m'n hand...een ruim 8 uur later was hij er dus.

Poeh, alweer een jaar geleden allemaal...

Groetjes,
Laura

Hey hoi!!

Ja hier is het feestje al geweest en is alles weer rustig. Lekker met zijn nieuwe speelgoed aan het spelen!! We hebben het heel erg naar ons zin gehad.

Rik is sochtends om 6.57 uur geboren in het ziekenhuis van Breda na bijna 30 uur weeen en uiteindelijk met de vacuum omdat ie als sterrekijker lag en er best met enige speod eruit moest omdat ik al bijna 2 uur lag te persen! Maar moet zeggen dat ik het achteraf nog steeds niet als heel erg heb ervaren!

maar goed hoe hebben jullie het vandaag gehad met het feestje! Ik heb al foto's hier gezet! Ben benieuwd naar die van jullie hoor!

X Saskia
mv RIK 04-07-07

Hier was het ook erg gezellig!
Vanaf 14.30 uur zat de tuin vol (we hadden zeker mazzel met het weer!) en Ruben vond het allemaal prachtig. Al die cadeaus en al die kiindjes vond hij helemaal geweldig.

Maar tijdens het eten zat hij er wel doorheen...lekker even in bad geweest en meteen daarna sliep hij al.
Ik zat met tranen in m'n ogen naar m'n slapende  mannetje te kijken...er is zomaar een heel jaar achter de rug, het was zeker niet makkelijk voor ons maar wat was het een bijzondere tijd!!

Ik ga meteen even wat leuke fotootjes uitzoeken om te laten zien...

Groetjes,
Laura  

Terug
Bovenaan