SaskiadeG==> hoe gaat het met je?

Hoi,

Ik zag je berichtje staan wat je bij mijn topic had geplaatst en ik vroeg me af hoe het nu met je gaat. Hopelijk werkt de bedrust en is het bloeden gestopt.
 
Dank je wel wat lief.

Het bloeden is gestopt, was eigenlijk maar 1x helder rood. Maar wat een zorgen zeg. Ik wacht nu op telefoontje van echocentrum, hopelijk begin volgende week. Op de 1e hulp zeiden ze als je de 8 weken haalt is de kans op een miskraam nog maar heel erg klein. En overal op internet staat dat als er een kloppend hartje is geweest (en die heb ik nog na bloed gezien) de kans ook kleiner is. Maar ik moet stoppen met internet want lees ook zoveel enge dingen. Wil een filter zodat je alleen nog maar positieve dingen leest ;-)

Liefs
 
Fijn om te lezen dat het bloeden inmiddels is gestopt. Een bloeding wil niet altijd zeggen dat het misgaat, kijk ook even naar mezelf, maar de spanning is natuurlijk verschrikkelijk. Zeker gezien het verleden wat je hebt. Hopelijk weet je snel wanneer je weer een echo kunt laten maken. Tot die tijd lekker rustig aan doen en proberen rustig te blijven (ook al is dat heel moeilijk).
 
Hoi,
Ja, bloedingen kunnen heel vervelend zijn! Mijn zus had 2 dagen lang enorm bloed verlies, dus die ging naar de echo met de gedachte dat ze het kindje kwijt waren, maar toen bleken er twee hartjes te kloppen! Schijnt vaak bij tweelingen te gebeuren dat je veel bloed verliest. Maja, om maar even duidelijk te maken, bloed verlies hoeft zeker niet te betekenen dat je het kwijt bent! Ik snap je zorg en die zullen ook wel blijven tot dat je een gezond kindje op de wereld hebt gezet.
Heel veel sterte en we zullen voor je duimen!
Liefs,
Mar
 
Wat zijn jullie allemaal lief!
Een tweeling dat zou leuk zijn en ook lekker handig met mijn 37 jaar :) maar het is wel echt 1 hartje.
@ugly betty jij had toch oud bloed niet knalrood?

Liefs
 
Bij mij was het een mengeling van oud bloed, maar ik heb ook wat vers bloed gehad. Ook was het meer afscheiding, dus het stroomde er niet uit (zoals bij een goede ongesteldheid) (sorry voor de details).
 
Terug
Bovenaan