sassie28

A

Anoniem

Guest
hi meid,

geen vakantie hoor! pas in augustus...
bewust ff niet met het forum bezig geweest. probeer niet te veel te focussen op het zwanger worden. niet dat het lukt hoor. ben op dit moment in een dip geraakt...
eigenlijk ging alles prima, net of ik nergens last van had, wonden zijn al dicht alleen moeten de hechtingen er nog uitvallen. maar geestelijk kreeg ik gister een klap, een collega blijkt zwanger... ik reageerde heel normaal, alsof ik toneel speelde want toen ze weg was stortte ik in. ik schaamde me best wel....   ben blij voor haar maar alles kwam eruit.
vandaag hele dag een rot gevoel en kan om niks huilen.
gelukkig kan ik terecht bij mijn zus en man.
hij voelt alles heel goed aan...
ben ook alweer ongesteld, na anderhalve week! wel snel...
betekent dit dat ik over twee weken alweer een eisprong heb?

las net dat jij helaas ook weer ongi bent, heb jij van je gyn. gehoord hoeveel minder kans we nu hebben? het houdt me echt enorm bezig, hoop zo dat het snel raak is.
ben ook vruchtbaarder als je net zwanger bent geweest???

probeer het los te laten, maar dat lukt nog niet zo...

ben jij geestelijk alweer de oude?

ik zal weer wat sneller reageren!

kus Ruby

hoi meis!

jees wat een gedoe zeg! je collega zwanger, dat soort dingen komen altijd op de voor ons verkeerde momenten.. en het is volkomen normaal dat je instort hoor. daar moet je je echt niet voor schamen, ik dacht dat het allemaal wel meeviel toen ik weer thuis kwam uit het ziekenhuis, maar geestelijk krijg je nog heel wat te verduren hoor, en ik ben een heel nuchter persoon normaal, maar dit heeft mijn kijk op de dingen echt wel veranderd. ik zou zeggen neem de tijd die je nodig hebt, denk op dit moment lekker aan jezelf want je hebt het nodig..

fijn dat je weer ongesteld bent geworden, dat is in ieder geval een teken dat je weer een eisprong hebt gehad...

ik kan me goed voorstellen dat je even afstand wil nemen van het forum hoor, als jij dat zo voelt moet je dat gewoon doen... begrijp het echt wel.

ik ben geestelijk ook nog niet de oude hoor, maar dat komt ook wel door die onzekerheid die je nu hebt, ik ben zoooo bang om niet meer    zwanger te kunnen  worden! ook heb ik veel last van schuldgevoel, voel me soms mislukt in mijn vrouwzijn (weet ook wel dat het nergens op slaat).
mijn arts heeft gezegd dat het wat langer "kan" duren, maar dat hoeft niet, als die andere eileider goed werkt dan neemt die de functie binnen een jaar over van de andere die je mist.

maar wij hebben wel besloten om niet te lang aan te modderen, en als we met een half jaar niet zwanger zijn, dan trekken we aan de bel.

veel liefs sascha

hoi

fijn dat je zo met me meeleeft. heb echt een mega dip, maar denk dat ik er langzaam weer uitkom...
mijn man maakt op dit moment veel tijd voor ons vrij en dat voelt goed, hij wil graag bij me zijn om me te steunen.
hij zegt ook dat we er samen uit moeten komen en niemand ons daarmee kan helpen. wel een super gevoel dat hij zoveel van me houdt (wist ik natuurlijk wel) ondanks alle ellende. de hormonen gieren gewoon door mijn lijf en de tranen zitten erg hoog.
we hebben besloten om er meteen weer voor te gaan deze ronde, maar hij wil liever niet weten wanneer ik mijn eisprong heb, anders wordt het weer zo'n geforceerd gedoe.
dus ik ga het keurig bijhouden en hem dan bespringen ha ha
gelukkig hebben we een heel goed sexleven (ook na de operatie) dus daar ligt het niet aan. heb over 2 weken een gesprek bij de gyn. soort controle geloof ik.
mijn hechtingen zijn eruit, alleen nog een opgezette buik, littekens zijn erg klein gelukkig.

meid het komt echt wel goed met ons hoor! positief denken (wat niet altijd makkelijk is) en proberen wat afleiding te zoeken.
ik ga me lekker op het sporten storten en genieten van het mooie weer!
mijn dochter gaat nu 3 ochtendjes naar de peuterspeelzaal, dus lekker weer wat tijd voor mezelf.

wanneer is jouw volgende NOD?    de mijne  29 juni.

groetjes Ruby

hoi hoi!

tuurlijk leef ik met je mee! ik weet zooo goed hoe vreselijk verdrietig je kunt zijn, ik gun het echt niemand. toen ik in januari zwanger was (1ste x) en toen dat eindigde in een missed abortion en ik gecurreteerd werd kon ik daar nog best makkelijk overheen stappen en verder gaan, maar dit is zo iets anders, daar komt zoveel meer bij kijken ineens...

goed om te lezen dat jullie zo lief voor elkaar zijn, dat is echt een steun he?
wij hebben ook veel steun aan elkaar, al is mijn vriend niet echt een prater, (mannen eigen denk ik). vaak is een gebaar of een blik al veel waard.

mijn ongi moet 1 juli zijn als ik het nu inderdaad op regel heb, wel spannend... kunnen we samen aftellen.  heb jij normaal ook een cyclus van 28\29 dagen? en zeker gaat het  ons lukken, 2007 wordt ons jaar!

ik vind het wel goed van je man dat hij niet wil weten wanneer je vruchtbare dagen zijn, dan wordt het in ieder geval een echte liefdes baby haha! vaak doe je het toch nog even omdat je weet dat de kansen er dan zijn, en dat is niet altijd goed.
maar onbewust hou je er toch rekening mee denk ik.
ik meld het nooit, maar betrap mezelf erop dat ik rond de 14e dag in de maand toch wat meer toenadering zoek,  tja je weet het maar nooit, en niet geschoten is altijd mis haha!

ik ben me ook gaan storten op het sporten, en 19 juni gaan we trouwen dus dat is ook een goede afleiding.

vanmorgen naar de bedrijfsarts geweest en ik moet nog een maandje rustig aan doen, vier halve dagen en dan nog eens terugkomen...
ben blij dat hij er zo veel begrip voor heeft, en dat ik echt de tijd krijg om het een plekje kan geven.

lekker dat je hechtingen eruit zijn he? hoe zien jou littekens eruit? die van mij zijn nog vuurrood en in mijn navel en die aan de linkerkant zijn echt dik en lelijk!

nou dit wordt een veel te lang verhaal ik ga nu maar eens lekker in de tuin liggen en mijn boek uitlezen..

veel liefs en doe het rustig aan sascha

Terug
Bovenaan