A
Anoniem
Guest
hi meid,
geen vakantie hoor! pas in augustus...
bewust ff niet met het forum bezig geweest. probeer niet te veel te focussen op het zwanger worden. niet dat het lukt hoor. ben op dit moment in een dip geraakt...
eigenlijk ging alles prima, net of ik nergens last van had, wonden zijn al dicht alleen moeten de hechtingen er nog uitvallen. maar geestelijk kreeg ik gister een klap, een collega blijkt zwanger... ik reageerde heel normaal, alsof ik toneel speelde want toen ze weg was stortte ik in. ik schaamde me best wel.... ben blij voor haar maar alles kwam eruit.
vandaag hele dag een rot gevoel en kan om niks huilen.
gelukkig kan ik terecht bij mijn zus en man.
hij voelt alles heel goed aan...
ben ook alweer ongesteld, na anderhalve week! wel snel...
betekent dit dat ik over twee weken alweer een eisprong heb?
las net dat jij helaas ook weer ongi bent, heb jij van je gyn. gehoord hoeveel minder kans we nu hebben? het houdt me echt enorm bezig, hoop zo dat het snel raak is.
ben ook vruchtbaarder als je net zwanger bent geweest???
probeer het los te laten, maar dat lukt nog niet zo...
ben jij geestelijk alweer de oude?
ik zal weer wat sneller reageren!
kus Ruby
geen vakantie hoor! pas in augustus...
bewust ff niet met het forum bezig geweest. probeer niet te veel te focussen op het zwanger worden. niet dat het lukt hoor. ben op dit moment in een dip geraakt...
eigenlijk ging alles prima, net of ik nergens last van had, wonden zijn al dicht alleen moeten de hechtingen er nog uitvallen. maar geestelijk kreeg ik gister een klap, een collega blijkt zwanger... ik reageerde heel normaal, alsof ik toneel speelde want toen ze weg was stortte ik in. ik schaamde me best wel.... ben blij voor haar maar alles kwam eruit.
vandaag hele dag een rot gevoel en kan om niks huilen.
gelukkig kan ik terecht bij mijn zus en man.
hij voelt alles heel goed aan...
ben ook alweer ongesteld, na anderhalve week! wel snel...
betekent dit dat ik over twee weken alweer een eisprong heb?
las net dat jij helaas ook weer ongi bent, heb jij van je gyn. gehoord hoeveel minder kans we nu hebben? het houdt me echt enorm bezig, hoop zo dat het snel raak is.
ben ook vruchtbaarder als je net zwanger bent geweest???
probeer het los te laten, maar dat lukt nog niet zo...
ben jij geestelijk alweer de oude?
ik zal weer wat sneller reageren!
kus Ruby