sauna (deel 2)

A

Anoniem

Guest
Hi allemaal.

Nou na jullie berichtjes hier over de sauna ben ik gisteren (in eerste instantie) met een gerust hart gegaan.

Het was ook wel weer heerlijk hoor.
Mijn vakantie is al weer 8 weken over dus ik kon het wel weer ff gebruiken.

Maar nu komt het...

Volgens mij heb ik afgelopen dinsdag mijn eisprong gehad. Ik had in ieder gevan (veel!) Servex slijm. (heb je dat tijdens of voor je eisprong???)

Nou mijn ventje en ik natuurlijk heerlijk klussen...

Heb ik nu de zaadjes verminkt door de sauna??? Kunnen ze die warmte wel aan?!?
Of sterven ze dan allemaal?!?
Kweet het... wat een zenuwpees ben ik.
Veel van jullie zullen me wel uitlachen
maar ik heb echt zo iets van.

Voor 99% zeker ben ik vruchtbaar geweest deze paar dagen en dan heb ik het misschien wel verziekt door naar de sauna te gaan!

Nou ik hoop dat jullie me allemaal voor gek verklaren.

O, GABRIELLE ik heb onder mijn oude (bedankt) brichtje een reactie op je vraag gegeven. Hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Bieb.

Je hoeft je echt niet druk te maken hoor!! Het is nu nog zoooo klein dat een sauna er echt nog geen invloed op kan oefenen. Voor een man is het niet goed als hij naar de sauna gaat want zijn zaakje hangt buiten zijn lichaam en die mag niet te warm worden.
Niet druk maken hoor!!
gr
Marielle

Marielle Je bent m'n held!!
Dit wilde ik ff horen.
Het zal vast niet gelijk raak zijn deze maand maar toch heeeel fijn om te horen!

Liefs Bieb.

hoi.

sauna kan geen kwaad, wij zijn ook echte sauna gangers.

wat ik doe is vlak na mijn ongi een vaginale douche nemen, omdat ik ook altijd rond mijn eisprong heel veel wittevloed heb lijkt soms wel creme, maar met gebruik van de vaginale douche spoel je dat weg en krijgen de zaadjes meer kans, de eerste keer dat ik zwanger werd gebruikte ik het voor het eerst na bijna 2 jaar gestoeid te hebben, nu deze maand had ik het weer gebruikt, en ben nog steeds niet ongesteld (lees mijn verhaaltje in dit forum, zal het....) dus misschien een tip voor je...

groetjes

oja...ik doe dit elke dag savonds voor het vrijen tot ongeveer 16 dagen na ongi....

Hoi Bieb,
Dank je voor je reactie, het is enigszins wel herkenbaar bij mij, maar het is bij mij (sorry...) vooral wittig en niet echt doorzichtig, dus het zal wel niet. Ik wacht maar gewoon af. Ben nu nog niet erg zenuwachtig, zal volgend weekend wel komen, (NOD waarschijnlijk), ik heb ook wel zoiets van laat ik maar gewoon ongesteld worden, dan ik tenminste weer verder met de volgende ronde -nieuwe kansen-. Beter dan dat ik nog 3 weken moet wachten ofzo op mijn ongi. Dat vind ik zo zonde van mijn tijd, snap je.
Groetjes Gabrielle.

Terug
Bovenaan