sauna

ik ben bijna 15 weken zwanger en ga normaal regelmatig naar de sauna ben er nu ook echt aan toe om weer een keer echt een dagje te relaxen en te genieten!
wie gaat er ook vaker naar de sauna?

Hoi,

Ik was ook een regelmatige sauna ganger.
IK geloof dat je de eerste 14 (?) weken niet naar de sauna moet gaan.
Een hele tijd terug zijn we nog geweest. Maar ik ben morgen 25 weken zwanger en voel me helemaal niet prettig om in mn naakie rond te lopen.
Ik vind het gewoon niet zo passen in de sauna, zo`n dikke zwangere buik.
Ik ga nu liever naar het sanadome of zoiets, gewoon met bikini aan, dan voel ik me een stuk prettiger.
Normaal ben ik helemaal niet preuts ofzo, maar ik heb het idee dat iedereen je aan kijkt en je melkborsten en opgezwollen schaamlippen bekeken wordt.

Als jij je er prettig bij voelt, me je lekker gaan hoor, ik geloof dat je alleen neit te lang in een suana moet gaan, 10 minuten, en dan weer goed afkoelen.
De hele hete sauna zou ik ook vermijden.

Relaxse dan he.......

Liefs, Ris

Hoi kollie,

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap vanaf week 12 t/m week 36 gewoon lekker bloot in de sauna rondgelopen om de week. Kan prima.
Je voelt zelf wel aan wanneer het gewoon niet lekker meer is. Ik kreeg trouwens alleen maar hele leuke reacties op mn bewegende buik in de sauna. Ben nu 9 weken zwanger en kan niet wachten tot de komende 3 weken voorbij zijn!! ik ga meteen weer naar de sauna dan! Heb normaal erg last van mn huid en door naar de sauna te gaan heb ik nergens last van!

Voor extra tips staat er ook een stukje op de site van de zwaluwhoeve

Liefs Jen

Hoi,

Ik ben nog in de sauna geweest toen ik 9 weken zwanger was. Het schijnt niet te mogen maar als je vaker gaat is je lichaam er wel aan gewent. Je moet alleen geen half uur in die sauna gaan zitten, maar dat lukt toch niet. Ben nu 20 weken zwanger en ik moet gewoon snel weer een keer naar toe het is zo lekker ontspannend. En ja met die dikke buik lopen, nou en! Zou niet weten waarom je niet naar een sauna zou gaan met een dikke buik. Er lopen genoeg mannen met een bierbuik rond, daar zegt ook niemand iets over!

Groetjes

Ik ga binnenkort ook weer lekker naar de sauna. Dat mag gewoon hoor! Zolang je maar niet té lang blootgesteld wordt aan de warmte, max. 10 minuten telkens, geloof ik.
Ik begreep dat je het beter niet kunt doen in de eerste 3 maand.

Terug
Bovenaan