savonds total loss herkennen jullie dit?

onze kleine meid is nu ruim 3 weken en ben savonds echt op, jullie ook? heb wel van alles gedaan maar lang niet alles van wat ik zou willen. en probeer nog bijna elke middag 1 uur te slapen heb dat echt nog nodig hoewel kwel het gevoel heb dat ker veel moeier van word..

Haha... ja herkenbaar hoor. En dat terwijl ik niet eens veel doe vanwege bekkenklachten. Ik doe eigenlijk heel weinig en dan nog ben ik helemaal op. Ik slaap 's middags niet, op de één of andere komt dat er steeds niet van, terwijl ik het wel heel graag zou willen. Zeker als mn meisje een slechte nacht heeft gehad en heeft lopen spoken. Daarnaast ook erg moe na elke voeding, dan wordt er een stofje aangemaakt waar je slaperig van wordt haha. Lekker handig. Zou ook veel meer willen doen dan wat ik nu doe. Komt vanzelf wel weer, zeggen de meer ervaren vrouwen om me heen. Dus dat neem ik dan maar aan...

lekker rustig aan doen, het werk wacht wel en je versmeerd echt niet als je alles in een versnelling minder doet... je doet er gewoon iets langer over. Dus doe wat je doet goed, maar minder frequent...
En bedenk dat de bavalling nog maar drie weken geleden is... je lichaam is nog aan het herstellen.
Slaapt je kleintje 's avonds trouwens wel?? Dat zou erg lekker zijn, dan kun er eerder in!

Ik herken het ook en het word beter!!! Luana is nu 8 weken en ik houd het nu de hele dag weer goed vol zonder slaapje. Het werk in huis is nog steeds niet altijd af, maar ja dat is eigenlijk nooit af haha!
Toen Luana 3 weken was voelde ik me moe, moe en nog eens moe haha. Ik wou niks anders dan slapen en net toen moest mijn man weer aan het werk. En toen ik dacht dit trek ik niet meer ging ze doorslapen! Ook had ik het geluk dat mijn oudste regelmatig een middagje naar de opa's en oma's kon waardoor ik even kon bijtanken.

Mocht iemand het aanbieden om je kids eens een middagje over te nemen, of de was te doen etc neem het aan!!! Ik weet of je fam in de buurt woont, maar je kan het ook altijd vragen. Zo kun je even bijtanken.

Succes!! En het word echt wel beter!
Liefs ciomama

Ja herken dit ook heel goed. De hele dag in de weer zijn, het blijft er bij om te slapen, en dan in de avond dood op zijn. Blij dat vriend dan thuis komt en even wat dingen kan overnemen.
Nu komt het bij mij voornamelijk omdat ik compleet geen weerstand meer heb en steeds van de ene kwaal in de andere schiet dus dat speelt ook een rol.

En alhoewel ik het ook moeilijk vind geef ik je toch wel het advies om wel je rust te pakken. Ga maar lekker slapen en stofzuigen kan morgen ook wel!
Liefs

ben savonds ook vaak wel moe hoor!maar niet meer te vergelijken dan met mn zwangerschap!jeej zeg wat ben ik 9 maanden moe geweest!!
dan voel ik me nu al stukken beter!
smiddags slapen kom ik echt niet aan toe,probeer wel eens even op de bank te liggen,maar meestal word mn zoon van 19 mnd dan alweer snel wakker
ook omdat ik nog veel doe als hij in bedje lig.
maar ja we zijn ook nog volop aan het ontzwangeren he!en daarbij ons drukke huishouden dus ja....wat wil je!we moeten ons zelf de tijd geven

liefs jootje

hoi heb het juist anders om. was de eerste weken niet moe en nu juist wel. onze man is 7 weken en de laatste week ben ik juist erg moe.
doe ook veel meer nu, en heb ook niet de rust in mijn lijf. als hij slaapt dan moet ik van mij zelf alles doen.
gisteren kunnen uitslapen, maar dan voel ik mij nog moeier. vandaag er maar optijd uit.

x yvonne

Nee nu niet meer maar in het begin wel. Maar goed toen was ik ook nog herstellende van een keizersnede dus ja dan is het allemaal weer anders. Nu hebben we een lekker ritme te pakken en gaat t allemaal lekker. Mijn meisje is nu 9 weken en ze doet t super. Zolang t droog is ga ik lekker naar buiten met haar (moet ook naar school om mijn zoon op te halen) en daar knap ik zelf ook van op dus dat scheelt weer.

xx

Terug
Bovenaan