sAvonds wakker (???)

A

Anoniem

Guest
We zijn er dus achter gekomen dat onze meneer savonds gerust een paar uur wakker in bed ligt. Eerst brengen we hem moe naar bed, dan valt ie gelijk in slaap. En dan ineens horen we zingen, giechelen, gillen, lachen. Eergister 2 uur!! Niet vervelend, niet huilen. Gewoon beetje spelen, omgekeerd in bed liggen (stiekum af en toe gekeken), en daarna weer in slaap gevallen. Ik wil hem er niet uithalen, want hij zou toch echt moeten slapen.
Doen die van jullie dat ook?
Liefs Nelleke

Deed Yoëll het maar op die manier hahaha.
Als hij 's avonds of 's nachts wakker wordt, gaa het Yoëll alarm af en horen het op de kinderboerderij (een beetje overdreven hihi)

Hier is er geen touw aan vast te knopen, zo slaapt hij van acht tot 4 's nachts, dan even knuffelen en hij slaapt tot half acht. En afgelopen nacht bv elk uur wakker.....

Succes

Ik wou dat die van mij dat ook eens doet. Lijkt me zo leuk om te horen. Zodra Lukas wakker wordt is het gelijk huilen, zowel overdag als s'avonds en 'snacht.

Annemieke

Hoi hoi,

Das appart.Hij zal misschien toch nog eventjes zijn verhaal kwijt moeten van al die indrukken van overdag.Ach zolang hij niet huilt...Tess doet dat smorgen of smiddags,dan hoor ik aan haar "buurten"dat ze weer wakker is.Ik vind het wel gezellig dat ik ze zo uit haar bedje kan halen.Ze lacht dan ook en ze omhelst me dan.Ik vind het een van de mooiste momenten van de dag.Ik hoop dat dat nog lang zo zal gaan.

Groetjes Kitty en Tess.

Nou wat grappig zeg....Yoëll krijst ook moord en brand als ie wakker word `s avonds of `s nachts...dan wil ie eruit en zit direct rechtop met slaapzak en al...pffff heb hem echt nog nooit brabbelend wakker horen worden....

Maar het kan idd. zijn dat hij de indrukken van die dag even opnieuw beleeft .....

Lijkt me trouwens wel lief om te horen hoor dat gebrabbel...

Liefs Denise

Leuk hé. Thijs doet dat ook, ik weet niet of hij het 's nachts ook doet maar ik hoor 'm wel 's morgens rond een uur of 6 / 7. Ligt hij in zijn bedje te spelen met zijn knuffel en te praten en te lachen. Dat is zo leuk om te horen. Daarna valt hij weer in slaap.
Vanavond lag hij ook lekker in zijn bedje te "praten" en te lachen 't was zeker wel een uur, daarna viel hij lekker in slaap. Meestal heeft hij zijn 't mutsje van z'n knuffeltje zo'n tuutpopje over zijn hals, dat is zo'n leuk gezicht.
Gelukkig huilt hij bijna nooit in bed als hij wakker wordt.

Groetjes Jama

Hoi Nelleke,

Twan ligt altijd te 'praten' tegen zijn knuffels als hij wakker is. Hij huilt echt bijna nooit. Ik vindt het zo leuk om hem te horen kletsen, dat ik hem vaak nog even lekker laat liggen. Als hij moe is, valt hij vanzelf wel weer in slaap. Het is wel een teken dat hij zichzelf prima kan vermaken en zo ervaar ik het dan ook. En hij kan zelf weer in slaap komen. Ook dat vind ik erg prettig. 's Avonds als we hem in bed leggen, slaapt hij al voordat ik zijn slaapzak dicht kan ritsen, dan is hij echt heel erg moe!!! Hij wordt even wakker als wij naar bed gaan, maar slaapt gelijk weer verder.

Liefs Maaike mv Twan (8 mnd)

pfff, toen ik dit las dacht ik...mmm Tessa slaapt de hele nacht door: TOT afgelopen zaterdag. Ze huilt niet, maar praat, giebelt, gilt en is heerlijk actief om: 3 uur snachts, om 6 uur en nu net ook nog. Maar het vreemde is: ze heeft gewoon haar ogen dicht, ligt lekker nog onder de dekens en "doet"alsof ze slaapt (of ze slaapt echt).

Zou ze aan het dromen zijn? "Praten" in haar slaap? Nu is het nog wel grappig, maar weet niet of dit over een aantal dagen nog zo is!!!!!

groet,

Lisenka (met 4 wallen onder de ogen) en Tessa (de giebelkont in haar slaap)

Terug
Bovenaan