Sayana prikpil

Dag allen,

Ik heb een erg druk dreumesje rondrennen en ik zit nog even niet te wachten op een tweede. Dus besloot ik aan de prikpil te gaan, de sayana.

Deze heb ik begin januari al gehaald, nu heb ik de laatste tijd veel last van een opgezwollen buik, buikpijn en ben ik nog niet ongesteld geworden. Zwanger ben ik niet.
Heeft iemand van jullie hier toevallig ervaring mee? De apotheek verwijs me naar de bijsluiter.

Groetjes!
 
Hoi,
Het is voor mij al lang geleden dat ik de prikpil heb gehad . Ik kan mij herinneren dat ik ook heel veel klachten had. Buikpijn, opgezwollen buik, geen zin in sex, heel veel pijn tijdens de sex waardoor ik liever geen sex meer wou, migraine aanvallen, pijn in mijn gewrichten. Je snapt dat dit voor mij gelijk de laatste prikpil was. Ik kwam later op internet tegen dat de prikpil vaak gebruikt wordt bij vrouwen met het syndroom van down om hun libido hiermee flink te verlagen. Ik was best boos toen ik dat las. Ik wil niet dat mijn libido verdwenen was.

Toch maar even de bijsluiter lezen. Zelf heb ik wel hele goede ervaring met het mirena spiraaltje. Dit is misschien ook een optie.

Succes. Gr Laura
 
Bedankt voor je reactie.
Een spiraal is geen optie, die heb ik gehad en voel ik zitten. Ik wil mijn cyclus niet kwijt raken dus dan zal het weer de pil worden..
 
Terug
Bovenaan