SBS6 kerstparade (sorry veeeel foto's)

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wij zijn dus vanavond naar de SBS6 kerstparade geweest. En het was echt SUPER!!!!! Zo ontzettend mooi. Eerst ging alle verlichting in de stad uit dus was het heel erg donker. Daardoor zijn niet alle foto's even mooi maar zo krijgen jullie wel een indruk

Het wachten duurde erg lang, Marissa besloot die tijd nuttig te gebruiken

Piet Paulusma

Deon

Brandi

Een echt super geslaagde avond. Met als verrassing dus nog Deon. Ik weet niet waarom maar ik rende direct naar de wagen en gaf Deon een hand. Mijn man schaamde zich kapot:) Hij zei nig, je was helemaal niet voor Deon. Maar nu dus wel

Voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen!!

Liefs Linda en een kusje van Marissa

Ziet er echt super gaaf uit zeg!
Had er ook wel heen gewilt maar was niet bij ons
in de buurt. Vraagje, hoe krijg jij je foto's hier?
Ik moet ze altijd eerst op mijn hyves zetten en dan kopieeren.

Groetjes Jiska

oooooooowwwwwwwwwww,GEWELDIGzeg echt mooi,vondt t jammer dat het niet bij ons in de buurt was..
moest wel drek aan je denken toen ik op tv zag dat het bij jullie was,fijn dat jullie zo genoten hebben!! groetjes van hier en een dikke pakkerd voor marissa

dat ziet er echt heel leuk en gezellig uit.... misschien moeten we dan toch maar naar almere gaan om te kijken.

x

quote: m_v_mick reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2008 10:44:33'));

dat ziet er echt heel leuk en gezellig uit.... misschien moeten we dan toch maar naar almere gaan om te kijken.

x

Hoi Chantal,

Helaas is hij zaterdag al in Almere geweest. Hij is alleen vanavond nog in Groningen volgens mij en dat is een beetje ver weg voor je. Maar het is zeker een aanrader voor volgend jaar

xx Linda

quote: kimmie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2008 05:26:09'));

Ziet er echt super gaaf uit zeg!
Had er ook wel heen gewilt maar was niet bij ons
in de buurt. Vraagje, hoe krijg jij je foto's hier?
Ik moet ze altijd eerst op mijn hyves zetten en dan kopieeren.

Groetjes Jiska

Hoi Jiska,

Ik gebruik ook Hyves om hier foto's te plaatsen. Heb helaas ook geen andere manier

groetjes Linda

Wauw! De parade waar wij waren was leuk, maar dit ziet er super uit! Ga ik onthouden voor volgend jaar!

x

Terug
Bovenaan