SBS6 kerstparade

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Gaan er nog meer mensen naar de SBS6 kerstparade? Wij gaan morgen in Eindhoven

liefs Linda

Nope, is een beetje ver weg voor ons.... Lijkt me wel onwijs leuk!!

Hij is in Almere, Eindhoven en Groningen. Of is dat allemaal ver weg?

Ik hoorde gisteren dat wij vanavond gaan in Reusel. Echt super leuk, heb er echt kai veel zin in. Ben benieuwd wat de kids ervan vinden! Balen is wel dat het pas om 19.00 uur begint en dan liggen ze normaal gesproken al op 1 oor. Het was de bedoeling dat we morgen weg zouden gaan, naar Valkenburg ofzo, maar ik denk dat wij morgen maar een heel lui dagje ervan maken en ´s avonds mcdonalds! Is ook leuk toch! Ben benieuwd of ze het volhouden vanavond!

x miranda

Hoi Miranda,

Die waar jullie heen gaan is toch met die versierde vrachtwagens? We hebben die nu twee keer gezien. Is wel heel erg leuk! Veel plezier vanavond

groetjes Linda

Hoi hoi,

Wij zijn net terug van de parade, ja en ik zit alweer gelijk op het forum, en het was super! Het waren allemaal versierde vrachtwagens, de 1wat meer versierd dan de ander. Echt kai leuk. De 1 had muziek en de ander tuuterde. Dat laatste vond onze oudste wat minder en zat in de auto (ik ben erbij gaan zitten). Ilona, onze troela van bijna 18 maanden, vond het prachtig. Ze wist niet waar ze kijken moest en maar zwaaien. Die was echt super enthousiast!

De kinderen liggen er ook pas net in, morgen doen wij dus maar een lekker luie dag hier met een dvdtje enzo......

Ben benieuwd hoe die parade van sbs is!

liefs miranda

Terug
Bovenaan