Schaam me diep

ben niet meer aanwezig sinds de geboorte van onze Hendri, schandalig. heb wel leuk contact gehad tijdens de zwangerschappen. Mis dat nu wel. Drempel overwonnen om toch weer actief mee te doen. Ook ik heb facebook. Ik had een vraag aan jullie. Er zijn al mensen die fietsen hebben jullie een voorzitje of achterzitje.

groetjes
tiny mama van hendri

Ik lees nog wel regelmatig, maar er is niet heel veel meer te doen hier :)
Op facebook kan je me vinden via Sylvia Haitsma.

Toevallig vorige week een nieuwe fiets gekocht! Het is de Gazelle Bloom geworden, een mamafiets dus. Ik heb voor Milan een voorzitje van Qibbel gekocht, gewoon omdat je er een mooi stofje bij uit kon zoeken :) Heb ook nog getwijfeld over de Yepp stoeltjes, zien er heel veilig uit!

ik kijk zo nu en dan ook nog wel eens hier.het word steeds stiller hier.jammer.mijn man heeft toevallig gisteren op onze fietsen stoeltjes voorgezet.achterop gaan ze toch pas als ze groter zijn??

Welkom terug, iedereen zit op facebook te kijken tegenwoordig! Ik heet Bianca Scho.Wij hebben sinds een paar weken een fietszitje voor. Hij vindt t geweldig, echt een aanwinst!

Hallo, ik heb hetzelfde als jij.... Ook al zo lang niet geschreven. Maarja iedereen heeft nu natuurlijk minder tijd dan tijdens de zwangerschap.
Ik heb ook Facebook en het lijkt mij erg leuk om te zien hoe jullie kindjes inmiddels zijn gegroeid. Mijn naam is Fiona van Doorn uit Almere.
Wij hebben ook een voor fiets zitje voor op mama fiets. Hij is van jepp. Het is een erg fijn zitje, onze zoon zit er erg goed in en hij ondersteunt ook goed. Hij zit er erg relaxed in. Zo leuk! Succes met je keuze maken. Ik heb er ook een scherm bij gekocht. Is helemaal doorzichtig, en erg stylisch! Haha

Heb vandaag een zitje besteld, van yepp.

Abel zit nog niet zelfstandig, maar volgens mij moet het wel kunnen voor die paar honderd meter naar het kdv.

Ik kijk hier nog eens per twee maanden ofzo, als ik me verveel online. Voor het delen met andere moeders heb ik een forum over antroposofie en het kind gevonden waar ik me meer thuis voel. De gesprekken gaan net even wat dieper dan eet- en slaapschema's. En de technische mogelijkheden zijn hier te beperkt vind ik, geen foto's bijvoorbeeld.

Terug
Bovenaan