schaam me rot (stomme winkels)

Hey dames,
Had ik even een zeer vervelend moment.
Ga ik samen met vriendlief boodschappen doen, want ja dat gaat ook gewoon door. Kom ik met mijn buik vast te zitten in het draaihekje bij de ingang. Mijn vriend bleef er zo wat in en ik wilde wel door de grond gaan.
Hij heeft me er wel weer uitgekregen, maar ik denk dat ik voorlopig maar even de draaihekjes oversla en die winkel natuurlijk.
Oh ja mijn vriend heeft het ook overleefd nadat ik hem zowat heb gemolesteerd toen hij eindelijk was uitgelachen.
Ben ik dan de enige die niet meer door zo'n hekje kan..........
Ik moest het even kwijt.

Liefs tamara
35 weken zwnager van een tweeling

zo vreselijk herkenbaar maar dan met het parkeren van de auto staat ie eindelijk goed shit pas ik er niet langs met tot gevolg klem tussen de deur en een andere auto grrrr of wanneer manlief geparkeerd heeft dan kan ik dus de auto niet meer in en moet lans de passagiergs kant klimmen en kids maar lachen haha dei mama die is echt veel te dik

Helaas hier hebben ze geen hekjes in de winkels
tis het platteland he

maar zoals angela84 al zegt, het is geen gezicht hoe ik die auto in en uit kom, manlief zit regelmatig te lachen. Van de bank af komen of draaien in bed pffff het is allemaal zo'n gedoe.

Groetjes Sabine

hahahahaha - ik lig ff in een deuk hier sorry - hoop dat je me niet komt molesteren hihi. Ja dan kan je vriend toch niet niet lachen he.
Mn man die zit wel vaak te gniffelen en geeft me graag een zetje mee, op zich gaat het nog wel met wat onelegante draai-, schuif- en omhoog-duwbewegingen.

sorry, ook ik heb ff smakelijk gelachen om je verhaal!!haha, maar ik snap idd dat je wel door de grond wil zakken op dat moment!

ik ben niet zo heel erg dik dus herken t probleem niet. wel heb ik steeds meer moeite om uit de auto te komen en ook mijn vriend vind dat nogal grappig. gelukkig wil ie me er meestal wel ff uit trekken!

nou, voorlopig moet je vriend dus verplicht de boodschappen doen!
sterkte meid!

liefs

Hihi, moest ook even lachen, zag je al helemaal staan...Alleen op dat moment zal jij je indd rot gevoeld hebben. Wij hebben hier gelukkig ook geen draaihekjes, ik denk dat ik er anders ook klem tussen zou komen zitten. Mn buik is de laatste 3 weken zooo flink gegroeid. Ik rol idd ook uit bed en als ik op sta van de bank ofzo, moeten mn bekken ff wennen en waggel dan pas verder hihi. Ze zeggen niet voor niets, de laatste loodjes wegen het zwaarst...

Liefs,

ja sorry, ook ik moest er wel even om lachen.
zag het helemaal voor me :p

hier geen last van, maar heb dan ook een bescheiden buikje.

spring nog net zo makkelijk over manlief heen, het bed in, en van de bank spring ik ook zo af.

nou he, succes ermee.

liefs, do
vandaag 37 weken zwanger

hahaha sorry ook ik moet lachen, en zie je vriend er al helemaal bij staan...oh wat een schaam moment. Wel opschrijven, is "leuk" voor later...hahaha...

ik ben ook enorm...vooral de laatste 3 dagen, opstaan van de bank, omrollen in bed, wat kleren aandoen het is me allemaal te veel.

Mijn vriend lacht me nog niet uit, anders mollesteer ik hem ook hahaha....maar moet wel elke dag ff zeggen hoe "groot" ik ben.

Hadden gister verjaardag in een cafe, vroeg iemand mij iets en ik dacht hoelang ik nog moest, dus ik antwoorde 4,5 week en stak 4 vingers op, die jongen viel zowat om, hij vroeg niet hoelang ik nog moest maar van hoeveel kinderen ik zwanger was en hij dacht dus van 4 ....SCHAAM SCHAAM....

Terug
Bovenaan