*schaam*

<p>Hay mommies</p><p>Ik ben 15 weken zwanger van mijn tweede kindje maar nu zit ik ergens mee. Aan mijn vorige bevalling (2,5 jaar geleden) heb ik een aambei overgehouden, en dit geeft mij echt angst voor de volgende bevalling. </p><p>Welk middeltje werkt nou echt om aambeien weg te krijgen? </p><p> </p><p> </p>

Hoi,
Ik had ook mega aambeien na mijn bevalling. Trouwens ook last van bloed bij mijn ontlasting tijdens de zwangerschap. Heerlijk..
Curanol heeft bij mij echt wonderen verricht. Zon 5 keer per dag echt goed smeren. Je hebt er ook pilletjes voor, zou eerst de creme proberen of het dan weg gaat.
Succes!

Waarom ga je er niet mee naar de huisarts? Ik snap dat het geen leuk iets is maar hun zijn wel ergere dingen gewend en kunnen je beter helpen dan een forum. 

O ja. Dat zijn van die dingen waar men het nooit over heeft. En je hoeft je niet te schamen hoor, nergens voor nodig. 
Bij m'n eerste kindje had ik ook flinke aambeien. Ik beviel zo'n 3 dagen na pasen dan snap je m denk ik wel. Ik was 2 volle dagen met weeën bezig. Anyway. Ik denk dat dat ik meer last had van die aambeien dan via de ruptuur zelf. Na ongeveer 7/8 weken was het een beetje hersteld. Maar goed. Een vriendin van mij had bij haar tweede kindje een aambei en de kraamzorg bij haar had gezegd dat een neusspray ook heel goed helpt, na je bevalling erop sprayen. Ik had er zelf ook nog nooit van gehoord.  Ik had zelf de curanolzalf en het genees naar mijn mening best wel langzaam. 
Maar goed, veel sterkte met je volgende bevalling;-) 

Terug
Bovenaan