Schaam...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Ik schaam me diep!  Wij zijn echt nog maar net bezig om zwanger te worden
van ons 2e kindje. Heb op 1 feb mijn 1e nod! Maar ik wil zoooooo graag...
Net als iedereen natuurlijk die op dit forum zit!!! Sorry ik kan er niets aan doen.
Ik denk dat die hormoontjes van mij overuren aan het draaien zijn...
Ben echt nergens anders meer mee bezig. Ja met werk en zoon natuurlijk...
Maar oh in gedachten. Ik wordt er helemaal gek van!!!
Moet je nagaan hoe het voor mijn partner is!!
Daarom dames ik schaam mij diep.  Herkent iemand dit?
Groetjes en liefs Melanie

Hoi Melanie!

Ja, ik herken jouw gevoel heel erg, hoor! Mijn vriendje begint ook al te zuchten: kunnen we het even ergens anders over hebben??????!!!!!!!! Maar ja, ik weet niet wat dat is, maar het is een soort van virus ofzo. De hele dag alleen maar daaraan denken en ermee bezig zijn.

Ik vind het nu wel leuk, maar ik hoop dat het geen jaren gaat duren voordat ik zwanger ben want ik denk dat de lol en dan snel vanaf is en het soort van obsessie gaat worden. Maar ja, daar denken we nog maar niet aan, he?!

Ik hoop dat je snel zwanger wordt!

Groetjes, Tessje.

oh ik herken het zo erg!!! voel me zo lullig dat ik nu al zo graag wil dat het nu zo is. Sommige mensen doen er jaren over!! Wij zitten in ronde 1 het is dag 50 en had gisteren negetief getest. ik wil zo graag!!!! ben nu ook wat misselijk, als ik iets eet wordt het minder. maar ja dat kan ook een virusje (of fantasie???)zijn? hoe voel je trouwens of je zwanger bent? ik zie het ook overal en kan de folders van babyzaken niet laten liggen!! mijn vriend kan er tot nu toe nog wel om lachen en is begripvol als ik het wachten ( op een postieve test of een menstruatie) zat ben. Ik weet nu niet waar ik aan toe ben. dat is wel lastig. Je krijgt iedere keer hoop. Ik hoop dt het bij jullie ooks snel lukt!!!!
groetjes Ella

Hoi dames,
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich zo voelt!!! Thankz.
Toen ik zwanger was van Quinten voelde ik het direct aan mijn borsten.
Weet niet precies wat maar ze voelden anders. Ook was mijn smaak met eten
anders. Kauwgom smaakte niet meer en warm eten ook niet. Dat heeft zo'n 3 maand
geduurd. Ik nam dus trouw vitamines om tekorten te voorkomen. Daarna ging het beter.
Ik hoop dat we allemaal snel zwanger worden...
Liefs Melanie

Terug
Bovenaan