schaam !!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben een tijdje weg geweest maar hier ben ik weer.
Onze dochter is 6 mnd en eigenlijk gaat het best lekker.

Maar ik schaamde me gister zo bij mijn ouders. Hun passen 1,5 dag op en na mijn werk ging ik onze dochter ophalen Toen ik binnen kwam zat mijn moeder met haar te spelen en pakte ik haar op en nu komt het ze keek me aan en begon te huilen . Dit heeft ze nog nooit gedaan en even later kwam mijn vriend binnen en die deed hetzelfde en toen begon ze te lachen !

hoi hoi trek je er niks van aan hoor je meiske ging misschien hemaal op in het kontakt met oma en schrok misschien da ze werdt opgepakt ofzo.
maar ik ken het gevoel wel en tuurlijk hoop je dat ze direkt gaat lachen of blij is.
toen ik na mn 1e werkdag mn meiske opging halen bij de oppas had ze nogal last v buikkrampjes,ze huilde al toen ik binnenkwam en toen ze me zag en ik dr overpakte om te troosten ging ze alleen maar harder huilen en k kreeg haar op geen manier stil,toen even later mn oppas haar even vast had lukte het haar wel...nou op dat moment voelde ik me zooooo #$#@#$#,bij haar wel en niet bij mij ik voelde me al niet fijn door de 1e werkdag etc en dan kreeg een ander mn dochter ook nog eens wel gerust en ik niet..
heb savonds toen ik t mn man vertelde as een klein kind gehuild op de bank..voelde me geen goeie moeder enz enz...hoe bedoel je de hormonen gierden nog door mn lijf!
nu kan ik er gelukkig om lachen.doeiiii groetjes

Denk ook dat ze helemaal in het spelletje met oma zat hoor.
bovendien fijn toch dat ze zo leuk met oma speelt.

Onze dochter Amber is vandaag 5 maanden geworden en als ik haar van het kinderdagverblijf ophaal gaat ze ook vaak huilen. Natuurlijk geniet ik meer van de keren dat ze lacht als ik binnen kom maar vind het fijn dat ze het zo naar haar zin heeft daar. En dat huilen is vaak ook zo weer voorbij. Ook zij zit dan geconcentreerd te spelen en dan is mamma even niet zo leuk.

Thuis krijg ik die dikke knuffel wel weer hoor.
Jij vast ook.

ik denk dat je dochter inderdda even schrok toen ze plotseling werd opgetild. Niks om je schuldig over te voelen.
Kinderen hebben een langeren tijd nodig om informatie te verwerken dan wij.
Wij zien iets en proberen het gelijk te plaatsen een kind kan dat niet die moet eerst even bedenken wat er nou gebeurt is voor het erop reageert

Hoi Miekke

ik weet precies wat je bedoelt, mijn oudste deed dat namelijk ook, en niet 1 x, nee een jaar lang. altijd als ik haar kwam halen bij oma begon ze te krijsen. als oma op visite was mocht ik niks met haar doen.  ik probeerde me stoer te houden en vooral voor te houden dat t juist goed is dat ze zo dol op de oppas (oma) was .maar af en toe kon ik serieus wel janken. je voelt je toch n soort van afgewezen. uiteindelijk ging het vanzelf weer over. maar als oma nu af vraagt of ze komt spelen en Lotte zegt nee dan zit ik van binnen stiekem te grinniken "haha nu wil ze bij mij bliiven"gemeen he!

groetjes janneke

Terug
Bovenaan