Schaambot pijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik ben 26 mei bevallen en nu heb ik nog steeds last van mijn schaambot/been. Vooral met vrijen en na het klaarkomen
Zijn er nog meer die dit hebben? Soort beurs gevoel.

groetjes Mariska

niet met vrijen ofzo, kan allleen nog steeds moeilijk draaien in bed, net of de boel op slot zit, of er iets verschoven moet worden. dan moet ik bij het draaien echt heel voorzichtig te werk gaan, anders doet het errug veel pijn. ben 14 mei bevallen

Toen ik op nacontrole ging bij de Vk heb ik dit gevraagd en blijkt hormonrn te zijn, ook door het geven van BV blijven er veel hormonen in je lichaam. Ik had dus nog pijn aan schaambeen en staartbotje en dat is een soort van bekkenpijn.

Maar goed ik weet niet of het bij jou ook zo is, maar je geeft toch nog BV of niet, want anders zou het kunnen kloppen met die hormonen.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik geef geen BV, dat heb ik maar 3 weken gedaan. Weet je ik baal zo, want het vrijen is lekker, behalve die pijn van dat schaambot.
Ik heb eigenlijk geen zin om de dokter te bellen. Ik vind het alleen raar, ze is nu ruim 3 maanden?

groetjes Maris

Ik heb het ook heel lang gehad, moet zeggen dat het nu wel iets minder begint te worden. Ik voelde het ook altijd heel goed tijdens het plassen.

Was in mijn geval ook ivm bekkeninstabiliteit en dat wordt in stand gehouden door borstvoeding.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan