schaatsdrama

Ik heb het niet gezien, geef er allemaal nietzoveel om en ik had van maandag op dinsdag heel slechtgeslapen, dus na mijn favo serie desperate housewives ben ik mijn bedje ingedoken. Mijn man echter, die kwam om 00.15 (kan datkloppen? pin meer maar niet op vast), mopperend naar bed, dusik werd half wakker en toen hoorde ik het. Wat een drama idd, ik heb er nog geen beelden van gezien, maar sven zal wel heelboos zijn geweest. Hoe kan zoiets toch gebeuren? Die mensen zijn dag in dag uit, jaar in jaar uit met schaatsen bezig, dan maak je toch niet zulke fouten?

Ik was ook niet happy eerlijk gezegd!!! Hij had gewoon goud en door die stomme fout niet meer... Grrrrrr.
Ik vind schaatsen en de o.s. juist wel heel erg leuk. Ik heb vroeger aan short track gedaan, dus misschien daarom. Maar wij kijken in principe alles, van het schansspringen tot ijsdansen (alleen curling niet, maar dat vind ik persoonlijk ook geen sport)

Hai, ik heb het dus ook gezien, ik vond het heel erg voor Sven en raar dat zijn trainer zo in de war was. Ik snap dat hij pisnijdig is. Zou ik ook zijn.

Gr Linda

Terug
Bovenaan