schaatsen

Zijn er al kinderen die beginnen met schaatsen?
Lees: onderbindertjes?

Ik heb ze vandaag besteld voor Isabelle. Dus over een paar dagen kunnen we "echt" aan de slag hihi!
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen toch?
En als het niks is dan gaat ze gewoon weer lekker op de slee!

Groetjes Babybelle

o ik ben heel benieuwd naar de reacties van de rest. Ik vroeg het me ook af en Sarah vraagt de laatste dagen ook of ze mag schaatsen...Ik heb dus geen schaatsjes voor haar maar denk dat ik idd van die dubbele ijzertjes die je onderbindt moet gaan zoeken.

Waar heb jij ze besteld?

groetjes Tamar

ikzelf vind het doodeng om op schaatsen te staan maar dit komt omdat ik een erg rot been heb met dood bot enz.

ikenna wil niet eens een stap in de sneeuw zetten dus laat staan schaatsen, dus hier hoef ik nu nog geen schaatsen aan te schaffen hahaha hoef er niet eens naar te kijken.

groetjes jolanda

Dit jaar nog effe niet. Ik ben niet van plan om met mijn dikke buik het ijs op te gaan. Eline weigert ook om in de sneeuw te lopen, en als het glad is, wil ze al helemaal niet lopen. Nuffig typje he?

Maar bij ons kon je die onderbindertjes gewoon in de sportwinkel kopen.

Ik heb ze vorige week al gekocht voor Roan , gewoon bij de fietsenmaker die verkoopt heel veel schaatsen, maar hier is het ijs nog niet dik genoeg dus ik hoop dat het morgen wel kan....
Ik heb zelf vorige week ook nieuwe schaatsen gekregen dus ik sta te springen om te schaatsen en dan Roan erbij, ik kan niet wachten...
Ook mijn vriend wil dit weekend als het kan nog even schaatsen want die gaat maandag voor 3weken naar Zuid-Afrika...

Gr Mascha

Wij gaan van het weekend lekker schaatsen. Benthe heeft van ons inderdaad botjes (ijzertjes) gekregen. Ben benieuwd of ze er wat van kan, maar ze wil het in ieder geval erg graag.

Groetjes

Hier wilde Joyce vorig jaar al met de jongens mee schaatsen.Ik heb een maandje later schaatsen (dubbele ijzers) voor haar meegenomen.
Als hier genoeg ijs ligt zal ze het zeker gaan proberen.
Ik denk dat dat geen groot probleem is aangezien ze van de zomer ook al met haar rolschaatsen weg wist te komen.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan