<p>Goedenavond, </p><p>Ik ben nu bij 20 weken zwanger en ik kom even een topic plaatsen op het baby forum want ik heb even een vraagje. Ik heb veel alcohol gedronken voor de positieve test daarna meteen gestopt. Ik teste ongeveer 2.5 week na de bevruchting. Velen proberen me gerust te stellen en dat het nog voeding krijgt uit een dooierzakje etc de eerste 5 weken etc. Maar ook probeerde een arts mij heel bang te maken door te beginnen over de risico's en schade die het opgeleverd kan hebben, ze zei dit omdat ik het eerlijk vertelde en ze me meteen met de grond gelijk maakte met theorieën. Alle echo's tot nu toe goed en dan volgende week hopelijk een uitstekende 20 weken echo maar toch knaagt er iets. Zijn er ervaringen dat jullie weten met geboren baby's waar wel iets mee aan de hand is door het gebruik van alcohol voor de positieve test? 2,5 a 3 weken na bevruchting? En zo ja, hoe is dat ontdekt? Misschien rare vragen hoor maar ik zit ermee.... </p><p>Alvast bedankt voor reacties. </p><p>Liefs Zoë</p>