Schandalig!

A

Anoniem

Guest
Zijn we al weken, nee maanden aan het oefenen met omdraaien met onze kleine meid. Elke avond op het grote bed met z'n allen en maar oefenen; op de zij rollen en dan een duwtje, maar vooral veel aanmoediging.
Van het weekend werd alle inspanning beloond en draaide ze met heel veel moeite  en een klein beetje hulp van mama, van rug naar buik. En toen op eigen kracht weer terug!
Wat een feest!
Helaas was het eenmalig en bleef het daarbij de rest van de week.

Vandaag moest mama weer werken en wat denk je dat oma zei bij het ophalen vanmiddag;
"Goh, ze heeft het draaien wel ontdekt hé, ze deed het aldoor vanmiddag!"
Nu zijn we al weer een poosje thuis, mevrouw is wakker en ligt op haar deken...helemaal niets te doen!
Vinden jullie het ook niet schandalig?!

Groetjes Sil

Ik zou je moeder niet geloven hoor!! (geintje)

Ach, misschien rolt ze wel uit verveling en als jullie erbij zijn dan heeft ze leukere dingen te doen...

gr,
Sabine

hahahaha, zo klein en hoe ze je dan al in de boot kunnen nemen he

groetjes susanne

Argggg dat is zoooo irritant!! hahahaha waarom nu net als je er eens niet bij bent he?!?!
Maar goed, denk inderdaad maar gewoon dat ze het bij jullie veeeeel te leuk heeft om ook nog eens te draaien  Hahaha
Nog even en ze doet niks anders, en dan tref je haar (zoals wij hier!!) op de buik in bed   aan, schreeeeuwend omdat ze niet meer terug komt

ik zou je beeb maar eens vermanend toespreken, want dat kan echt niet hoor !! Die van mij draait ook de hele dag, maar kan dan inderdaad niet meer terug. Daar wordt je soms ook niet goed van, om de hele tijd hem terug te draaien. Ik probeer dat nu te stimuleren dat ie dat zelf doet, maar schiet voor geen meter op!!

groetjes
Mie

jayden draait al weer een poosje ik moest toen oefenen van die therapeut en deed een paar keer zoals zei het uit gelegd had en vanaf toen bleef die gaan en een week later draaide die ook terug van buik naar rug.

misschien helpt het als je nog even blijft oefenen ik tilde zijn benen op richting het plafon en dan rollen naar de buik ik had het daarvoor ook al geprobeert maar het lukte niet ik dacht dat het vanuit gestrekte houding moest maar ze moeten juist de benen in de lucht gooien misschien wist je dit wel maar ik zou gewoon nog even blijven oefenen

groetjes sil

Hoi Hoi,

Flauw he,maar ook jullie worden nog wel beloond met vaak omdraaien,dan is t gewoon haar eerste keer,echt super is dat,maar dan is t wel gedaan met even rustig wegleggen in de box,als ze het eenmaal doorhebben dan kan je erbij blijven staan.

Geniet van alle ontwikkelingen en hopelijk zijn jullie wel de eerst die t kruipen en lopen mogen zien!

groetjes ramona

Hoi!!
Ik zou zeggen; over de knie!!  nee hoor... ook ik heb dat gehad..
Bij haar tante voor het eerst draaien, bij haar tante d'r 1e tandje... ach ja...
Wel jammer, maar er komt nog vaaaaaaaak zat, dat jij de 1e bent!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan