Schandalig!!

Mijn moeder heeft het ondekt.....die heeft vandaag op mn kids gepast..dat Kyandro zijn babytoetjes al een halfjaar over de datum zijn!!
tegelijkertijd ben ik zo boos op mezelf!waarom heb ik niet beter gekeken?hij heeft er zeker al 4 van op.
hij is een paar dagen niet zo lekker geweest,denk daarvan dus achteraf!ga maandag eerst naar de winkel mee terug,had ze van de week pas gekocht,vind echt heel slordig,zeker omdat op babyvoeding gaat...maar zal zelf beter weer op gaan letten...deed dat eigenlijk wel altijd,maar nu een keer niet,en dan dit!bah vind echt schandalig!
liefs jootje

Is ook niet een paar dagen over datum!
Hoe goed je er ook op let, toch kan het je gebeuren dat het een keer mis gaat maar wat vreselijk vervelend dat het dan met het toetje moet gebeuren en dan nog zo lang!
Kan me goed voorstellen dat je terug gaat naar de winkel. En als hij zich niet lekker blijft voelen zou ik ook ff naar de huisarts gaan.
Succes!

ik was pas bij de kruidvat. Waren er van die flesjes met kant en klare opvolg melk afgeprijst. Meestal zijn ze dan bijna over datum. Deze waren gewoon al paar dagen over datum...

echt belachelijk inderrdaad. Ik check zelf ook lang niet altijd de datum, je gaat er haast vanuit dat een winkel dit wel in de gaten houdt.. maar misscihen is dit voor ons allen weer een eye-opener..

Vandaag teruggeweest met de papjes...heb 2 nieuwe gehad en 2 potjes olvarit gratis voor het ongemak,
zoals in iedere supermarkt begrepen ze er natuurlijk niks van,eentje zei zelfs:het is vast een drukfout die datum.maar nee dat geloof ik niet.
liefs jootje

Ik werk zelf in een supermarkt, zulke foutjes kunnen er gewoon bij in schieten. Neemt niet weg dat het absoluut niet mag gebeuren hoor, begrijp me niet verkeerd!
Maar de consument wil zelf niet teveel voor alles betalen, wat ten koste gaat van het personeel. Wat dus betekend dat er vaak door goedkope scholieren gevuld word. En bij sommigen kun je het blijven herhalen, die gaan gewoon niet netjes vullen. En uren blijven besparen...alles moet snel, goed en netjes... ja dat gaat gewoon niet altijd op..
Ik zie het af en toe ook bij ons in de winkel, hoe vervelend het ook is........
Liefs

uuhh de consument wilt liever niet teveel betalen,dat klopt,maar we betalen al veel te veel! Wat boodschappen tegenwoordig kosten is niet meer normaal! en dan ook nog goedkoop personeel aannemen,heeft er niks mee te maken,dat de consument minder wilt uitgeven,maar meer dat hun minder willen uitgeven.Dat er iets tussen staat dat over de datum is,kan gebeuren.Ik let er zelf wel altijd op,maar iets dat een half jaar over de datum is,vindt ik echt schandalig! Hoe kan zoiets uberhaubt in de schappen terrecht komen,komt toch vanuit een magazijn,lijkt me niet dat het al een half jaar in de schappen heeft gestaan,toch....

Heb zelf vanaf mn 15de tot 17de jaar bij een supermarkt gewerkt,en onze taak was dus echt om alles te spiegelen,bij te vullen en dus ook vooral op datums te letten..denk ook idd dat het bijgevuld is vanuit een magazijn en niet op datums gelet.ik weet het kan dus gebeuren...maar waarom net weer met babyvoeding?en ja voortaan ben ik weer scherp met opletten,en ja vind de boodschappen ook steeds duurder worden...pff die papjes van olvarit eet hij altijd na zijn warme maaltijd en kosten al bijna 3 euro voor 4.als hij 1 word ga hij gewoon lekker met de pot meeeten hoor.en dus ook gewone melk drinken.vind het soms echt geldklopperij tegenwoordig met al die baby/kindervoeding en melk
liefs jootje

Dit is weer even heel wat anders hoor, waarom dure kinder toetjes halen? Bij mij op het CB zeiden ze ook dat volle yoghurt veel beter is, omdat die kleintjes zobiezo voorkeur hebben voor zoet. Hoe zuurder hoe beter, dus bij mij komen er echt geen kinder toetjes, maar gewoon een pak volle yoghurt. Eerst keek ze een beetje zuur, maar dat doet ze bij alles wat nieuw is. Ze eet nu zo 150 ml na een warme maaltijd!
Liefs

Terug
Bovenaan