schattige babykleertjes

Ik heb nu twee setjes babykleertjes...die hangen nog in de woonkamer.
Maar ooh wat duurt het nog verschrikkelijk lang voor ons kleine hummeltje erin kan! De weken lijken wel wat sneller te gaan dan van Jason...maar toch december is nog zóóó ver weg voor mijn gevoel.
Maar omdat ik thuis werk lijken de dagen soms echt voorbij te kruipen...
Gelukkig echt bijna niet meer misselijk. Nu de vermoeidheid nog weg ;)
MOrgen gelukkig alweer een echo. Ben zo benieuwd of we het nu kunnen zien bewegen!

Heerlijk hè die kleertjes kan niet wachten tot ik kan shoppen..
Vanweekend bij de prenatal geweest Ow die kleine kleertjes en meisjes kleren trekken me nog steeds meer dan jongens kleren..

Nog ff geduld

ik kan ook niet wachten om kleertjes te kopen.. hoop zo dat het echt een meisje wordt.. weet nu al dat ze meest alleen maar jurkjes zal dragen:) maar gezondheid is het belamgrijkste.. en een jongen ben ik dan ook trots op:)

Haha van t weekend was ik ook bij Prenatal. Vroeg toen aan mijn vriend of we een roze mutsje zouden kopen. Hij zei ja.. Hij is er van overtuigd dat het een meisje is. Ben benieuwd ;)

Een paar weken geleden in Disneyland een uberlief pakje gekocht voor onze kleinste. Ook lekker warm voor straks in december.

Voor je het weet is het december hoor! Eerst nog maar even genieten van het leven in onze buiken :)

ja dat klopt kim haha maar bij de zwangerschap van ethan was in volledig gefocust op jongens spul en nu alleen maar meisjes..
ik hoop zo dat het nu jurkjes,rokjes, haarbandjes en Knipjes word

stoer hebben we gehad deze hormonale jojo wil nu zoet en schattig hihi

Wij mogen gelukkig al lekker jurkjes en rokjes kopen. Lekker haren invlechten enzo, genieten! Ook onze jongens wens is al vervuld (tja, op een boerderij weet je wel hoe dat gaat..). Ben echt benieuwd wat 't nu word!! Duurt nog even die 20 weken echo...

Terug
Bovenaan