schedelecho2

Zoals jullie weten ben ik vandaag bij radiologie geweest met Tim voor een schedelecho.
Helaas ben ik er niets mee opgeschoten... De arts zag dat de fontanel nog mooi open was, maar over de schedelnaden kon hij niet duidelijk zeggen of er iets mis was. Hij vroeg of er al een schedelfoto was gemaakt. Niet dus.
Ik vrees dus dat de arts dat aan de huisarts gaat adviseren. Waarschijnlijk weten we dat pas eind deze week/ begin volgende week. In het ziekenhuis zeggen ze daar natuurlijk niets over...

Het was nog niets, Tim werd alleen maar stevig vastgehouden, maar dat gebrul en getrap van hem om los te komen ging door mijn lijf en ziel heen. Ik heb al tegen mijn man gezegd dat hij de volgende keer maar mee moet...
De prikjes bij het cb zijn er niets bij!

Dus helaas, in plaats van duidelijkheid, heeft het alleen maar meer ONduidelijkheid, onrust en bezorgdheid gebracht....

Pppfff, wat balen zeg!
En ja, zo'n overstuur menneke gaat door merg en been!
Maak je je niet al teveel zorgen? Als hij niet duidelijk iets ziet op de echo zal het wel allemaal meevallen, niet?

liefs Natasja

Zielig he, als ze je mannetje zo vasthouden en je eigenlijk niets mag/kan doen! Dat gaat echt door merg en been!
En je bent dus nog niet van de onderzoeken af...je hebt inderdaad alleen maar meer onduidelijkheid gekregen bah!
Succes met alles!

Inmiddels telefoon gehad van de huisarts. We gaan 25 februari met Tim naar de kinderarts. Die had er geen haast mee: Tim ontwikkeld zich goed en er zijn geen duidelijke 'bobbels/randen' te voelen bij de schedelnaden.
Bovendien blijkt de echo helemaal geen goed middel te zijn om dit probleem te bekijken.
Dat ga ik de volgende keer wel even melden bij het cb: gewoon meteen doorverwijzen naar de kinderarts! Scheelt een hoop tijd, stress en onnodig geld!

hmmm, wat een rare situatie zo, met al die meningen.. Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt! Maar doordat er geen haast bij is lijkt het wel mee te vallen toch? succes iig!

Terug
Bovenaan