scheef voetje

Hallo,
Ik ben gisteren met mijn dochetr bij het cb geweest. Ik maakt me zorgen over haar linkervoetje. Ze probeert sinds kort te staan en zet daarbij haar linkervoetje in eendenstand. Haar rechtervoetje zet ze wel goed neer. Omdat ze nog maar 7 maanden is, kunnen ze er nog niets over zeggen. Wie heeft dit vaker gehoord of gezien en hersteld dit zichzelf weer??
Groeten Jill
 
Hoi,
Ik werk op kdv al jaren en er zijn zoveel kinderen die hun voetjes in hele bizare houdingen zetten als ze voor de eerste keren gaan staan. Pas als ze goed en stabiel staan en soms pas als ze gaan stappen zetten ze de voetjes "goed" neer.

Als ze goed lopen los en stabiel dan kan je pas zeggen of het voetje zo blijft staan.

Maar idd heb ik dus veel kinderen met scheve voetjes, kinderen die op hun tenen staan of op de binnen of buiten kant van de voet.

Maak je dus geen zorgen hoor.

groetjes joyce
 
hoi hoi
mijn dochter is nu 15 mnd .toen ze 12 mnd en een week was liep ze zonder pardon los maar indderdaad met haar rechter voetje in een eenden stand(naar buiten gericht)nou nu dus drie mnd verder en ze loop gewoon met beide voetjes recht ik denk dat dit te maken heeft met de houvast van je kindje dat ze zo beter kunnen blijven staan ofzo. maar goed hoop dat het allemaal goes is bij je kindje succes
 
Terug
Bovenaan