scheel kijken

Het is wel een heel grappig gezicht, maar Marissa (6,5 maand) kan soms zo scheel kijken.Het ene oogje zit dan helemaal in de ooghoek bij d'r neus. Ik heb zelf vroeger ook geloenst (heb met zo'n afgeplakt brilletje gelopen) en vroeg mij af of alle baby's dat nu nog doen en zo ja wanneer gaat dat over?

Hoi Bianca,

Tiara doet het alleen als je het lepeltje met eten naar haar mond brengt echt geweldig om te zien. Ik weet niet tot hoelang babys een beetje scheel kijken.

Groetjes nancy

hoi,

Ik loop met mijn dochter bij de oogarts. Ze is nu drie maar keek ook scheel en het werd alleen maar erger. Ze is nu geholpen. Nu hebben we ook een zoontje van 5 1/2 maand, dus ik heb gevraagd tot hoe lang baby's scheel kunnen zien. Ze mogen dit doen tot dayt ze een half jaar zijn. ik hoop dat je hier wat aan heb.

groetjes

Hoi Bianca,

Ik sluit me bij de vorige schrijfster aan. Maar hou het in de gaten hoor! Onze oudste zoon is nu 3 en heeft ondertussen een bril en heeft een tijdje een pleister gehad. Nu zijn we aan het nadenken om zijn oog operatief te laten rechtzetten. Hij kijkt niet ernstig scheel, maar wel als hij moe is of als hij sterk naar rechts of links kijkt.
Voor onze jongste zoon houden we het ook goed in de gaten.
Ben er op tijd bij! En inderdaad zei onze oogarts ook dat scheel kijken tot een half jaar heel normaal is.

Groetjes, Misja, mama van Thijmen (3jr) en Marten ( 4 mnd)

Terug
Bovenaan