scheel kijken

hallo

mijn moeder gaf me laatst aan dat ze soms het idee had dat Daniëlle een beetje scheel kijkt, niet dat beide ogen naar het midden kijken maar dat 1 iets meer naar binnen kijkt dan de ander, na navraag bij CB kan dit komen bij moeheid..
zelf zie ik het niet maar mn moeder zei wel dat ze dit doet als ze moe is
hebben meerdere kinderen dit en kan dit op latere leeftijd kwaad...

groetjes Veronique mv Daniëlle

Hai!

Thomas keek na zijn geboorte nog net niet met zijn linkeroog in zijn rechter broekzak, hahahha.
Volgens het CB is het heel normaal bij jonge kindjes en hoefde ik me pas voorzichtig zorgen te maken als ie dat bij 6 maanden nog op die manier zou doen. Hij is nu 7 maanden en hij kijkt aardig recht de wereld in inmiddels, is dus toch goed bijgetrokken.
Anders gewoon even navragen volgende keer?

-X- Marieke

Tess kijkt wel af en toe scheel als ze erg geconcentreerd naar een voorwerp zit te kijken
Verder eigenlijk niet. Ik zou het ook gewoon even navragen op het cb.

gr sandra

Mijn schoonzus wees me er laatst ook op bij Yoëll.
Zij zelf heeft twee beelden, haar ogen staan ongelijk, dit komt doordat ze een lui oog haf en het is niet goed gekomen (waarschijnlijk er te laat bij).
Ikzelf zie het niet bij hem omdat hij mama en papa altijd gericht aankijkt, maar een ander ziet het wel.
Hij heeft het ook alleen als hij moe wordt/is. Tenminste zover het ons opvalt.
Volgende week gaan we even naar de huisarts, omdat hij van binnen blijft snotteren en het niet in z'n neus zit, dus vragen we gelijk even na hoe het zit met dat oogje.

Pauline

Tieme kijkt ook met 1 oogje een beetje scheel als hij moe is,
dan lijkt het ook een beetje of zijn ooglid een beetje verder dicht zit.
Volgens het Cb is dit niet erg tenzij hij er straks echt last van krijgt door
slecht zicht ofzo.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan