Scheetjes

<div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;">Mijn zoontje is nu 7 weken oud en sinds een week of 3-4 poept hij niet meer regelmatig. 1 keer per week of 1 keer per 4-5 dagen. </div><div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;">Dit is dan wel ontzettend veel, in de tussentijd laat hij de hele dag door scheetjes en lijkt hij last te hebben van zijn darmpjes. (Krijsen- wild slaan met armen - scheten laten) </div><div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;">Is dit erg? Kan ik hier iets tegen doen? Over zijn buikje wrijven lijkt niet te helpen. Laten baby's vaker zoveel scheetjes die ook nog eens best erg stinken? </div><div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;"> </div><div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;"> </div>

Hi,
Krijgt hij borstvoeding of nutrilon? Bij borstvoedimg kunnen ze 1 x in de 8 dagen poepen zeiden ze tegen mij in het ziekenhuis.
Wrijven over rugje of buikje kan helpen
Ik zelf gebruikte infacol. Hielp naar mij mening ernorm. Merkte ook echt verschil.

Infacol hielp hier ook goed! Hij liet daardoor wel meer scheetjes, maar 't deed hem geen pijn. Net of 't makkelijker kwam zegmaar. Voor het poepen deed 't verder niks. 

Bij bv geldt: 6 x in 1 dag of 1 x in 6 dagen en alles wat daartussen zit is goed. 
Het is vrij normaal dat ze op die leeftijd last hebben van hun darmpjes. Veel ‘fietsen’, buikje masseren (altijd met de klok mee) en veel bij je houden helpt ook goed, het gaat vanaf zo’n 8 weekjes afbouwend over. Pas rond 3 a 4 mnd merk je dat ze geen last meer hebben van hun darmpjes. 

Zoals hierboven wordt gezegd. Ik heb mijn dochter veel bij mij gedragen. De scheten stonken ook heel erg. Nu is ze ruim drie maanden en heeft ze vrijwel geen last meer van de krampjes. 

Het hoort er dus bij.
Succes!!

Terug
Bovenaan