Scheetjes ..

Ja het ís echt een kind van z'n vader ....
Kian kan expres scheetjes laten, en een lol dat ie erom heeft!  En dan graag op de leukste momenten (als ie net uit bad komt en hij zit op m'n arm richting slaapkamer, of tijdens het eten, vlak voor ik z'n luier dicht kan klappen). Hij ligt helemaal dubbel erom!
Doen jullie scheetjes dat ook?

Hoihoi

Nee expres doet Lorenzo dat niet het overkomt hem
gewoon en dan is hij nog verbaasd ook,helemaal als
dat in bad gebeurd gaat hij echt zoeken waar die bubbels
zo ineens vandaan komen.

Groetjes
Bianca mv Lorenzo

hahahahahaha COOOOOL!  sorry dit vind ik gewoon leuk

Yoëll zegt als hij een scheetje laat; oh poepie laten. Dan zeg ik; he bah. Waarop meneer standaard antwoord; is maar kleine poepie

Ook als zn luier overvol gepoept is en het echt zo stinkt, dan zegt hij nog; is maar kleine poepie, even goon make (schoonmaken)

Heerlijk he die kleine stinkies!

Hahaha wat komisch, ik zie t al voor me..
Annique moet wel lachen als ze een scheetje laat en wij dan zeggen "ooh wat doe jij daar".
Maar ze is er nog niet echt bewust van als iemand anders het doet, dat het komisch is ofzo hihi
Grappig hoor ..
liefs sandra

Ook hier wel eens wat ontluchtingen (hahaha) in de vorm van een boer of een scheetje. Ik zeg dan meestal op een grappige toon iets in de vorm van "wat was dat nou! en wat zeg je dan. Dan komt er heel lief uit, terwijl hij er zo'n grappig smoeltje bij trekt: "Ballon"!! Vertaling  = "pardon", hahahahaha.......De scheet!!

Toevallig gisteren in zijn badje,..
gigantische bellen kwamen er omhoog en hij schrok zich er zelf van,.. Hij keek me verbaast aan, toen keek hij achter zich naar het water, schoot in de lach, en ik zag hem drukken,.. En ja hoor,.. weer een reeks scheetjes.. Hij vond het helemaal prachtig en mama moest er érg om lachen!

Esmé mv Kay

Hoi,

Expres scheetjes laten. Dat hij dat al kan op die leeftijd.... Dat beloofd nog wat!

Danae zegt altijd lachend: windje!

Als ik een verdacht luctje ruik (lees poepluier vermoed) vraag ik haar: Wat ruik ik? Antwoord: Loosjes! (roosjes) En als er echt wat in die luier zit zegt ze: Poep! of Verrassing!

Lekker ding die dochter van me.
Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan