<p>Hoi meiden, </p><p>Helaas een vervelende situatie hier. Helaas loopt ons huwelijk hier thuis stuk. 3 jaar lang hebben we er alles aan gedaan maar het is kapot, niet meer te herstellen. Helaas loopt het nu uit op veel irritaties van zijn kant, onredelijke dingen vragen en veel woede. Ik ben iemand die wanneer ze boos is ze stil wordt en ik scheld nooit. Mijn partner daarentegen kan tieren als de beste en is verbaal heel erg sterk waardoor je je de slechte vrouw/moeder ter wereld kan voelen. Zo erg, dat ik twijfel aan alles. Of ik wel een goede vrouw ben, of ik wel de juiste normen en waarden heb of ik wel de juiste mening heb etc. Het is gewoon kapot.</p><p> </p><p>Ik weet helaas niet waar te beginnen. Door de onregelmatige baan van mijn partner heb ik geen baan. Ik ben fulltime thuis met de kids. Dat wilt zeggen geen eigen inkomen, geen spaargeld, niks. Ik moet nu een huis zoeken, ik wil ook niks liever dan mijn eigen veilige plek maar ik weet niet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. Om een huis te vinden heb je natuurlijk salaris nodig, daar heb je een fulltime baan voor nodig. Maar een baan uitoefenen, ik ben alles behalve moeilijk, desnoods maak ik schoon, gaat ook moeilijk omdat ik geen oppas heb. Ik heb niemand, geen ouders, geen kennissen, geen vrienden die voor mij wilt oppassen, en mijn partner verdient te veel om kinderopvangtoeslag te krijgen. Ik zit dus met mijn handen in het haar. Ik heb echt he-le-maal niks. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen aanpakken?</p><p> </p><p>Lieve groet.</p>