schema 10 mnd

Hallo moeders,
Ik ben wel nieuwsgierig wat jullie je kleintjes geven en hoeveel. En dan vooral de laatste fles. Doen jullie daar rijstebloem door of bambix?
Mijn zoontje wordt namelijk steeds vroeger wakker en ik denk dan dat hij wel honger heeft. Ik het begin sliep hij tot 7uur/half 8 maar nu is het ongeveer een uur of 6 soms zelfs half6. Misschien is het gewoon een vroege vogel hoor, maar het is zo vermoeiend he?
Groetjes Renate
 
hallo,

mijn zoontje is ook 10 maanden en dit is zijn eetschema:

7.30- 240 cc melk met 5 scheppen bambix
9.30- fruithap
12.00- boterham en een beker melk

tussendoor wat drinken en een koekje,wafel of een langevinger.

16.30- warme hap en een danoontje start
19.00- 240 cc melk met 3 scheppen rijstebloem.

soms is mijn zoon ook op tijd wakker,maar meestal laat ik hem gewoon liggen tot 7.30,hij valt vanzelf weer in slaap.
 

Hi

Mijn dochter van 10 maanden krijgt

7.00 bv (hoeveel weet ik niet

9.30 groot potje fruit

12.00 2 boterhammen met smeerkaas

15.00 fles 200 ml

17.00 potje warm eten

19.00 bv

Soms slaapt ze pas om 22 uur dan geef ik haar nog wat bv. Normaal slaapt ze van 19.00 tot 07.00.

ook krijgt ze nog wel eens iets tussen door zoals een rijstewafel of een danootje. Ik heb wel een 10 tonner dus ze mag niet veel extra's
 
Bedankt voor jullie reacties
Mijn zoontje wil nog niet echt wat anders drinken dan opvolgmelk, dus ik geef nog 3 flessen op een dag.
Ik hoop straks met dat warme weer dat hij tussendoor ook wat beter drinken gaat en dan ga ik ook tussen de middag gewone halfvolle melk proberen. Hij krijgt nu wel al brood.
Nogmaals bedankt en ik hoop dat er nog meer reacties komen,
Renate
 
Terug
Bovenaan