Schema 11 maanden

<p>Hoi ouders,</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie schema bij 11 maanden. Ik merk dat ik nog erg van de schema’s ben, terwijl dat volgens mij niet echt meer nodig is. En dan bedoel ik met name het wanneer wat krijgen. Zo gaan we komend weekend een weekend weg en zitten we 2,5 uur in de auto, net rond zijn yoghurt tijd (en geloof me, rekken kunnen we niet haha), maar ergens stoppen en yoghurt geven vind ik geen succes, dus zat te denken om bijv. een krentenbol te geven. Hoe doen jullie dit en laten jullie het allemaal maar een beetje los en zien jullie het wel? Mijn schema is nu:</p>07.00: 1 boterham en daarna een flesje van 120/408.30: 2 stuks fruit11.15: 2 boterhammen12.00: flesje van 90/315.00: yoghurt (ongeveer 150gr)18.15: groentehap 200gr 19.00: fles 180/6

Hi lekker om er ff tussenuit te gaan. Ik ben wel van ritme en niet zo van de schema’s dus jouw planning zo op t kwartier precies vind ik erg heftig. Je hebt van die knijpzakjes waar je zelf yoghurt in kan doen en anders idd stukjes broid of een krentebol. Succes en veel plezier

Of je stopt even om hem yoghurt te geven, of je gaat ernaast zitten om te voeren, of je geeft een keer een knijpfruitje of een koekje.. met 11 maanden hoef je niet meer zó op schema te voeden en kunnen ze best een keer wat anders eten of wat later. 
Zelf ga ik geregeld een nachtje naar mijn ouders, zij wonen op 2 uur rijden bij mij vandaan. Ik zorg altijd dat ik ga rijden als mn dochter slaapt, dan slaapt ze prima ewn keertje in de auto en kan ik rustig rijden. En zodra ze wakker is en gaat mopperen, cd-tje aan, liedjes zingen en een koekje in dr handen

Wij doen totaal niks op uur en tijd.. alles rond, maar krijgt jullie man geen avond eten? Dus aardappels, vlees, groente of spagettie of iets?
Wand maak je hem ook echt wakker om dan om 7 uur te gaan eten?
Bedoel het niet vervelend puur interesse.
Als ik hem niet wakker maak slaapt hij gewoon lekker door tot uurtje of 8 a 9 en dan gaan we ontbijten.
Als ik moet werken is het bij ons als volgt maak ik hem rond 7 wakker, gaan dan ontbijten, cracker met drinken Rond 9 uur fruit met drinken, rond 12 uur boterham met drinken, rond 3 tussendoortje Joghurt pf Soepstengel, rond 5 uur avond eten zelfde als wij eten en dan om uur of 7 naar bed met flesje van 180

Wij doen totaal niks op uur en tijd.. alles rond, maar krijgt jullie man geen avond eten? Dus aardappels, vlees, groente of spagettie of iets?
Wand maak je hem ook echt wakker om dan om 7 uur te gaan eten?
Bedoel het niet vervelend puur interesse.
Als ik hem niet wakker maak slaapt hij gewoon lekker door tot uurtje of 8 a 9 en dan gaan we ontbijten.
Als ik moet werken is het bij ons als volgt maak ik hem rond 7 wakker, gaan dan ontbijten, cracker met drinken Rond 9 uur fruit met drinken, rond 12 uur boterham met drinken, rond 3 tussendoortje Joghurt pf Soepstengel, rond 5 uur avond eten zelfde als wij eten en dan om uur of 7 naar bed met flesje van 180

Terug
Bovenaan